Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi har lidt i haven til en enkelt gang stikkelsbærfool. En sjælden gang har jeg set dem hos den lokale grønthandler, tror man skal lede lidt efter dem.
mere info senere
Synes ofte jer ser stikkelsbær i fryseren i min lokale brugs.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Lyder jo fantastisk, Seifert. Skal Dagueneau i stalden?

I mit glas temmelig anderledes og, desværre, meget mindre spændende vin.
2012 Orin Swift Abstract (grenache-blend med petite sirah og syrah). Smagen giver associationer i retningen af kirsebærhedvin (alkohol: 15,5%), våde egeplanker og svesker/engelsk lakrids. For meget - i en hver forstand.
https://www.vinexus.de/Orin-Swift-Abstract-2014.html
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Spiste på Vendia i aftes, IB - vil du ikke mene, at de har ændret prissætningen på vinene?

Jeg husker det som noget dyrere sidst jeg var der.

Bouzereau, Meursault, Les Charmes til 895 lyder da som en yderst fair pris?

Maden var som sædvanligt virkeligt velsmagende.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
I.B

Ja
dp
I.B. - Jussi - Seifert og hvad i ellers hedder, jeg ELSKER at følge denne tråd. Må den aldrig dø.

Får flere tips om vin her en noget andet sted. KÆMPE ros.
Jussi
Jeg bestiller (syv-ni-tretten) altid rørt tatar + Vendias eget bryg derinde, så er ikke rigtig opdateret på vinpriserne.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
OK. Det forekom mig bare at være et langt mere interessant og gunstigt prissat vinkort end sidst.

Det er tredje gang jeg er der, men jeg har stadig tataren til gode.

Deres madkort er ellers også en anbefaling værd - i går sad kammusling/vagtelæg, og svinebryst/kål/sovs med tern af svinehjerte lige i skabet.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce