Halløj vingutter! Har I nogle anbefalinger til østrigske rødvine? Har drukket et par flasker Weingut Jordan, som faldt i god smag. De smager meget norditaliensk, naturligvis nok. Kunne godt tænke mig at prøve et par andre vine fra egnen, men kender ikke en rygende fis til østrigsk vin.
Snak
Redigeretfre 26. aug 2016
Jeg havde (online) købt og betalt for 2015 til udlevering hos Vinspecialisten i Brønderslev, men, da jeg troppede op i butikken, var der kun 2014 på lager. Sådan én tog jeg så... og glemte selvfølgelig at få de 25kr retur. Forstår du nu?
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Redigeretfre 26. aug 2016
Jeg forstår fint troede bare du havde erhvervet dig en flaske af henholdsvis 14 og 15 som du ville smage mod hinanden, det skrev du tidligere? 14 smager fucking godt så at 15 er dyrere gør det bare lidt interressant hvis de kom op mod hinanden.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg
fre 26. aug 2016
Jeg kan fraråde det eller den østrigske pinot noir DVin har fra petra unger.
Theisvine har lidt Zweigelt jeg godt gider sætte gummerne i.
Theisvine har lidt Zweigelt jeg godt gider sætte gummerne i.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg
Redigeretfre 26. aug 2016
Det er rigtigt, at jeg på din anbefaling ville supplere 2015 med 2014, men i mangel af 2015 ved den lokale filial må jeg foreløbig nøjes med 2014. Når jeg indledningsvist var tilbøjelig til at vælge 2015, skyldtes det dels omtalen af årgangens kvalitet, dels min forbeholdenhed i forhold til lavt svovlede vine med "alder".
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
fre 26. aug 2016
Jeg har fortsat til gode at smage en østrigsk pinot noir af 100% overbevisende kvalitet. Så hellere schweizisk, hvis det skal være centraleuropæisk...
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
fre 26. aug 2016
IB
Beklager - men skulle lige afkøle mig i Sydhavnens colli-pool. Her er HOT!
Ja, den var sådan helt overdrevet floral og ufrisk. Vi var fire om at smage den, og det kom faktisk umiddelbart fra alle.
Apropos ren Cab sauvignon, har jeg denne med hjem fra ferien, som jeg håber på:
http://www.rhonalia.fr/vin-de-france-rouge-les-vrilles-2011-stephane-bernaudeau.html#.V8CcyMQV7CT
Beklager - men skulle lige afkøle mig i Sydhavnens colli-pool. Her er HOT!
Ja, den var sådan helt overdrevet floral og ufrisk. Vi var fire om at smage den, og det kom faktisk umiddelbart fra alle.
Apropos ren Cab sauvignon, har jeg denne med hjem fra ferien, som jeg håber på:
http://www.rhonalia.fr/vin-de-france-rouge-les-vrilles-2011-stephane-bernaudeau.html#.V8CcyMQV7CT
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
lør 27. aug 2016
men skulle lige afkøle mig i Sydhavnens colli-pool
colli-pool?
Hvad er det?
Hva´?
colli-pool?
Hvad er det?
Hva´?
God knows that he won´t arrive