Dard et Ribo Hermitage
Har smagt både 2013 og 2014 inden for de sidste par uger. Det er sgu lige mig! Hold kæft det er godt. St. Joseph fra samme producent skuffede mig dog lidt anden gang. Alt for oliven-lage agtigt til mig. Hermitage derimod. Det vil jeg drikke mere af.
Man kan i øvrigt købe 2012 på Anarki for 800 kr. God pris.
Har smagt både 2013 og 2014 inden for de sidste par uger. Det er sgu lige mig! Hold kæft det er godt. St. Joseph fra samme producent skuffede mig dog lidt anden gang. Alt for oliven-lage agtigt til mig. Hermitage derimod. Det vil jeg drikke mere af.
Man kan i øvrigt købe 2012 på Anarki for 800 kr. God pris.
Dette er en signatur.