Nu er det ikke for at være obsternasig, IB, og jeg forstår til fulde, hvorfor retten klart kalder på hvid, men jeg fik bare østrigsk BF med lidt fad til netop svin, kål og fløde for nylig, og det er altså spot-on.
Og så fik jeg endelig smagt Ziereisens Musbrugger 2014. Jamen, det må være noget af det bedste grigio, jeg har smagt.
Seifert beskrev det helt perfekt med en sødme, som ikke føles som sødme, men som en form for fylde, hvis jeg ikke husker forkert.
Stor, stor drikkeglæde.
Og så fik jeg endelig smagt Ziereisens Musbrugger 2014. Jamen, det må være noget af det bedste grigio, jeg har smagt.
Seifert beskrev det helt perfekt med en sødme, som ikke føles som sødme, men som en form for fylde, hvis jeg ikke husker forkert.
Stor, stor drikkeglæde.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA