Friske, liflige noter af æble, citron og saltet mineralitet suppleres af mere modne strejf af kvæde, toast, brioche og hasselnød. Strukturelt set i fin balance, selvom om hardcore syrefreaks måske nok vil savne det sidste ZING! Usædvanlig finesse, kompleksitet og smagslængde for crémant-kategorien - og et absurd godt købt til under 100kr (hos producenten). http://www.vinscharlesbaur.fr/Les-Vins/Les-Vins-Charles-Baur/Cremant-d-Alsace-Brut-Emotion-3.html
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
36 måneder på bærmen og overvejende Chardonnay de tager det lidt mere seriøst end hva man ellers tit kan klandre en gængs Cremant fra Alsace for. Lige under 100kr lyder som et ret godt køb.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg
2014 Par Koji et Jae Hwa Bourgogne Aligoté Helt sindsyg intens duft, som kæmpe stor Corton-Charlemagne i den rige stil ala. Bouchard Pere & Fils. Utvivlsomt Bourgogne og havde jeg ikke vidst bedre, så ville jeg aldrig have tænkt aligoté. Smagen også hyper intens og rig, stadig med friskhed og mundvandsdrivende syre. Der er ikke sparet på fadet, men det er stadig bare et element og krydderi til vinen.
Åbnede bare vinen som hyggevin i køkkenet, men den fortjener virkelig noget mad at spille op i mod pga. dybden i vinen. Næsten for intens til bare at hyggedrikke...
I sandhed Vielles Vignes.... stokkene er plantet i 1908 på to små parceller i Premeaux Prissey og dyrket bio.
Desværre kun 583 flasker lavet og formentlig umulig at finde.