Snak

Mere indhold efter annoncen
Netop den pris. Fandt det ret billigt, og så har jeg i mange år gerne vil smage den. Kan se at min julevin igen vandt hos gastromand.dk, måske er det derfor man ikke kan købe 2012-udgaven mere? Godt jeg nåede det.

Don Melchor:

roedvin/chile/don-melchor-2012-7804320413143

279 måtte jeg give for de sidste to online. De første to var de sidste i den lokale Super Brugsen
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Jeg har også bestilt et par flasker Chateauneuf du Pape Cuvée du Baron 2012 Chateau Fortia. Det er første gang vi selv skal holde jul, så tænkte at der ikke skal mangle noget (slet ikke vin). Har dog (naturligt nok) ikke meget erfaring med vin til julemaden.

Nogen der har smagt den, eller har erfaring med den?
moderator
@Burkarlen

Jeg tror ikke du skal være bekymret for om den passer til julemaden: https://gastromand.dk/aarets-julevin-2016/

https://kortlink.dk/sudv
Købte lidt Don M 2010 for et par år siden og det smager fremragende.
Lidt luft klæder den.
Den CdP har jeg smagt i 06+07 - fin til julemaden.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
@Sev

Jeg har smagt forskellige årgange, nogle unge andre med lidt alder, og den er for mig vammel. Alt for jammy.


Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
@kirsebær, må man jo så kigge mod Pacalet, Cote de Brouilly 2014.

Nuuuj, det smager godt,
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
@Sev,hvor længe skal den have på karaffel/have luft?
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Hey, det er fra chile.
Men syntes 2010 havde fin balance for det den er.

Pink har ikke smagt 11/12 men åben den, duft og smag.

Annonce