Altså, rød Aalborg? (smiley)
Hvad skal der drikkes derude i overmorgen?
Vi bliver over 20, så ikke noget fancy her - El Terroir, Lupier og Hollows shiraz, Mount Langi.
Og så selvfølgelig Justino´s, Colheita, Verdelho, Madeira 1997 - Jesus, det smager godt.
Hvad skal der drikkes derude i overmorgen?
Vi bliver over 20, så ikke noget fancy her - El Terroir, Lupier og Hollows shiraz, Mount Langi.
Og så selvfølgelig Justino´s, Colheita, Verdelho, Madeira 1997 - Jesus, det smager godt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA