Snak

Mere indhold efter annoncen
Har lige åbnet julegaven til mig selv:
6 x Emrich-Schonleber Halenberg GG 2015
God jul
Jeg kunne nu ellers godt lide 12´ern sidst jeg smagte den, igår virkede den træt og gammel.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Til sølle 59kr fandt jeg denne Beaujolais. Tror jeg prisen taget i betragtning har gjort mig et af de bedste vinkøb i år netop som det går på hæld, så den på hylden i det jeg ligger hva jeg ellers var kommet for på disken tænkte den ku blive en sjov vin i aften, det var et godt og heldigt sammenfald.

23 https://imgur.com/gallery/aqpqo

Utrolig fin sart men lækker fin rød frugt i næsen tranebær skovjordbær floralitet, flot syre i munden med frugten der går igen og en dejlig mineralitet oveni 12,5%. Den er jeg sgu glad for at jeg tilfældigvis fik med mig +5 timer inde er den kun blevet bedre. Ville være sjov at servere imorgen inden maden bliver desværre ikke muligt nu.


\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
IB

Obrist, Larmes de Passion, Grand Cru 2011

Helt dybgylden farve, som nærmest ligner noget senthøstet tysk. Knald på de eksotiske frugter - jeg tænker faktisk for en gangs skyld noget specifikt: Mango! Men også en frugt, som for nogle år siden har været mere eksplosiv? Det tror jeg dog næsten ville være for meget til min smag.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på paralleller til semillon fra Bordeaux, men det her er selvfølgelig helt sit eget.

Den er jo ikke heeelt billig med sine 160 kr, men klart noget af det bedste ikke-basis, jeg har smagt.

Helt genial til lidt dansk ged og cheddar.

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Tak for noten, Jussi. Fand´me pudsigt - har i dag taget min sidste flaske Larmes de Passion med til julefrokost med svigermekanikken ;-)
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha - hvilket år?

Glæder mig til at læse dine tanker om den.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
2011, så vidt jeg husker.

Edit: Jep, 2011. Den er drikkemoden på den gode måde, hvor ungdommens tropiske frugt (mango, ananas) stadig er fremtrædende, men nu suppleres af tertiære strejf (nødder, voks, honning og frisk champignon). Glimrende glas - skål! :-)
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Nej, den har jeg aldrig smagt. Jeg er gået i stå på chianti classico, og det er måske en fejl.

Sev, hvad gav du Don M af luft?


"Købte lidt Don M 2010 for et par år siden og det smager fremragende.
Lidt luft klæder den".
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Nå ok men så se da at komme igang med om ikke Chianti så Sangiovese igen :-) var selv gået i stå med dem i en lang år række.

Har et gavekort til vin og pønser på at snuppe 6 gode vine til min beskedne kælder hvilket giver et prisleje på 250-300kr flasken.

Don M har jeg drukket for år tilbage smid den snildt på karaffel i 3+ timer, den Priorat jeg serverede til jul var i karaffel 7timer inden servering og der var stadig liv i den dagen efter, ved godt det ikke er samme vin men stilmæssigt ku de minde om hinanden.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Annonce