Snak

Mere indhold efter annoncen
Lidl har en flaske Comte de Brismand Brut Reserve til 120kr, det er vel helt ok? Jeg har ihvertfald lige købt 5 og åbnet den første.
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
Jamen hvordan smager det disco? Og er vi ude i Champagne her? I så fald er det bestemt billigt hvis det samtidig er værd at drikke.

\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
3 timer i karaffel? Wirklich?
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Ja virkeligt men er du i tvivl så nøjes med 1-2 timer og så se ad, jeg er nu sikker på den kun bliver bedre med mere luft kraftige vine som den kan sgu godt tåle det.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Forkæler mig selv med lidt dejlig tysk saft.
Sp https://imgur.com/gallery/swhUd

Utrolig meget og ustyrlig god vin til små penge.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Petri kunne godt minde lidt om god Beuajolais cru med en slikket bolsje ting over sig sammen med flot syre en creme fraiche ting og tynde røde bær.

Wassmer minder mere om Bourgogne nærmere sagt Beaune, Aloxe Corton Savigny Pernand Vergelesses Monthelie den dur. Begge har en lækker toasted fad note der smyger sig rundt om det hele. Wassmer er en my mere interessant i mine øjne men begge er fantastiske køb til 100kr eller under ved 6stk, jeg ska ha mere!
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Er der nogen, der har et bud på en vin til noget "enebærrøget dyreryg" som carpaccio?

Jeg har selv tænkt i noget lidt kølig ikke for kraftig pinot noir - er det helt skævt?
Nu er jeg ikke eksperten herinde men det første der poppede op i mit hovede var noget god Alto Adige Pinot?

Desuden lyder det absurd lækkert for en kødmand som mig der må nøjes med kammuslinger, Sushi og diverse Champagne imorgen.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
@Smör40

Takker!

Synes nu ikke, kammuslinger og sushi lyder fjollet... Med champagne bliver det jo luksus.
Jeg har bare aldrig været go til fisk desværre for det ærgrer mig sgu, men ja med Champagne bliver alt jo bedre heldigvis stod jeg for netop den part så jeg ved boblerne holder.

\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Annonce