Redigeretlør 31. dec 2016
Ja, man bliver ganske tørstig, og jeg blev sgu også nødt til at nappe et glas:
Neudorf, Rosie´s Block, chardonnay 2015 - rig frugt, men bare fuldstændigt perfekt afstemt.
Kører faktisk Laudrup på nærmest det hele i dag:
Til østers, hummer osv - Mailly, Intemporelle gran cru 2008
Dyrefilet, -mørbrad, kartoffelmos med rå rosenkålsblade og stegt kastanje, syltet løgskal med fyld af afpil fra dyreryggen og fasan, smagt til med brændte hvidløg, andefedt og karljohan - Yarra Yering, Underhill, shiraz 2010
Jeg ved, at der også kommer lidt forskelligt senthøstet Dönnhoff på bordet og en magnum CndP Charvin 2006 på bordet, så jeg glæder mig ganske meget!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA