http://www.philipsonwine.com/2013-mercurey-1-cru-clos-l-eveque-suremain/19101313?utm_campaign=Criteo&utm_medium=banner&utm_source=criteo
Nogen erfaringer? Normalt er jeg ikke vildt pjattet med Bourgogne i det prisleje, der ligger nede under min smertegrænse på ca 200, men jeg mener jeg engang smagte noget Mercurey, hvor der var noget mere frugt og umiddelbar charme, dog stadig med strukturen. Nærmest som en del spätburgunder, uden det røgede islæt.
Nogen erfaringer? Normalt er jeg ikke vildt pjattet med Bourgogne i det prisleje, der ligger nede under min smertegrænse på ca 200, men jeg mener jeg engang smagte noget Mercurey, hvor der var noget mere frugt og umiddelbar charme, dog stadig med strukturen. Nærmest som en del spätburgunder, uden det røgede islæt.
https://kortlink.dk/sudv