Snak

Mere indhold efter annoncen
Bud på den perfekte rødvin til pizza - ikke de der fedtede nogen fra den lokale - til under 100 kr.?

Det bliver italiensk inspirerede pizza.
Real Madrid | Cleveland Cavaliers
Barbera, f.eks. denne, der dog koster 120 kr.
https://www.superiore.de/Wein/Piemont/G-D-Vajra/Barbera-d-Alba-DOC-2013.html

Ellers tag en chianti (evt. classico), f.eks.:
https://www.superiore.de/Wein/Toskana-Chianti/Rocca-di-Montegrossi/Chianti-Classico-DOCG-2014-BIO.html (de laver også fremragende vin santo)

Tag under alle omstændigheder en italiensk og udbryd gerne salute spontant flere gange under maden.
Tak Jussi. Billigere er fint. Jeg prøver et par flasker.
Geddar
Mercurey 1er Crus fra velrenommerede producenter og gode årgange er som regel sikker value, når vi taler ung og frugtig burgundisk rød med begrænset præg af eg.

Faiveleys Clos des Myglands er min personlige go-to Mercurey.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
moderator
Jeg synes den er lidt kedelig. Clos de Myglands. Købte en kasse, men efter 2-3 forsøg har den ikke vundet på mig. Måske jeg skal give den et skud mere og så se om jeg bare skal erklære at det ikke er noget for mig eller om jeg bare ikke var i humør de gange jeg drak.
Pt er jeg virkelig vild med Dard&Ribos Hermitage 2014. Shit det smager godt. Jeg ville ønske at de bare kostede sådan 120 kr. Så ville jeg åbne en hver dag.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tager gerne imod flere forslag til gode Pinot Noir og Riesling vine i 100-200 kr klassen.
Det er indrømmet ikke pinot med stor kompleksitet og store armbevægelser, men derimod med underspillet saftighed med og madvenlig frugtsyre. En beaujolais-drinkers pinot, kunne man måske sige?
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Jeg drak en flaske PN fra David Duband til 120´ish igår, den var ganske god. Tror faktisk den er købt på en anbefaling fra en heri tråden?
Pt har jeg en ganske udemærket tysk pinot i glasset http://www.loegismose.dk/shop/product/16644/

Fåes til 210kr hos hvin.dk

Knap så meget op af min boldgade og faktisk er jeg meget gladere for hans entry level Spätburgunder der står til 120kr, men dette er absolut et yderst vel lavet produkt det er mere stilen der ikke så meget er mig. Tjek evt denne blog ud ang tysk pinot eller bare god vin alt i alt houlberg.it

Masser af go læsning.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Dåsedrik fra Oregon. Fin til tatar...

http://i.imgur.com/GnTQ32z.jpg
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Annonce