Snak

Mere indhold efter annoncen
Nogen der har kendskab til denne producent og hans rødvine? http://www.weingut-klingenberg.de/das-gut/benedikt-baltes.html

Syntes alt hva jeg læser om dem indtil videre lyder virkelig interresant pønser på at bestille lidt hjem til djævleøen fra det jyske mokai bælte.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Har smagte en enkelt Klingenberg (Rücker 2011) for et par år siden. Det sagde mig ikke det store, men den var også i den billige ende til ca. en hund for en flaske. Skal måske lidt op i pris for at få spændende spätburgunder. Kan bedre lide Meyer Näkel.
Nogen der har erfaringer med Robert Mondavis Oakville?


Vvinoble har den pt. til 399 for 12´eren. Jeg overvejer at købe en enkelt flaske, men vil lige høre om der er erfaringer herinde.
http://www.vinobleodense.dk/shop/roedvin/cabernet-sauvignon-robert-mondavi-oakville-2012-usa/


Den får ok, men ikke prangende, ratings på CT.
http://www.cellartracker.com/wine.asp?iWine=1776208
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Det var en hyldest til vine fra Languedoc Roussillon, Jussi.
Og også lidt til dig.
Sådan noget skal du ikke være bange for.
God knows that he won´t arrive
Jojo, men det var mere det kaudervælske, jeg ikke helt fangede?

Edit - åh, du ville have haft liggende i en årgang 2015-udgave i stedet?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg drikker sgu alt for lidt Pinot Gris er jeg kommet frem til efter at ha tygget lidt på denne
http://m.wine-searcher.com/wine-450121-0001-domaine-viticole-de-la-ville-de-colmar-signature-de-colmar-pinot-gris-hengst-alsace-grand-cru-france

På bud til 99kr er det sgu rimeligt blev lidt overrasket da jeg troede den ville være tør minder mere om en Feinherb, det klæder den dog med luft den sødme der er i vinen.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Ja, Jussi for fanden. Og også et personligt pronomen.

Skål i Couillades d´en Paillol , Paul Meunier-centernach, LR.

God knows that he won´t arrive
Hvad med sauvignon gris?
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Det drikker jeg helt sikkert også for lidt af så. . .
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Smag: blommeagtig, sødligt fadpræget Ribera del Duero møder lidt "grønnere" strenghed og cigarkasse à la Medoc. Ganske fin vin!

(Cabernet Sauvignon, Tempranillo, Garnacha og Merlot)

http://tinyurl.com/j46c67y
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Annonce