Smager lidt chasselas fra Valais:
Cave Valcombe, Blanc d´Amour 2015
Klassisk rund chasselas-frugt, fri for den ekstraktion, jeg ikke bryder mig SÅ meget om i visse dyrere udgaver.
Frisk og afrundet med en let prikken på tungen. Latterligt godt til 11€.
Den gad jeg godt smage til fast skaldyrskød som rejer eller krebs. Madmæssigt ledes tankerne nok derhen, da vinen godt kan minde lidt om verdeljo fra Rueda. I det område har jeg oplevet stor forskel alt efter om procenten hed 13-13,5-14, men her er vi altså på 12, og det er yderst klædeligt.
Bliver der åbnet noget godt i aften på bold.vin?
Cave Valcombe, Blanc d´Amour 2015
Klassisk rund chasselas-frugt, fri for den ekstraktion, jeg ikke bryder mig SÅ meget om i visse dyrere udgaver.
Frisk og afrundet med en let prikken på tungen. Latterligt godt til 11€.
Den gad jeg godt smage til fast skaldyrskød som rejer eller krebs. Madmæssigt ledes tankerne nok derhen, da vinen godt kan minde lidt om verdeljo fra Rueda. I det område har jeg oplevet stor forskel alt efter om procenten hed 13-13,5-14, men her er vi altså på 12, og det er yderst klædeligt.
Bliver der åbnet noget godt i aften på bold.vin?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA