Snak

Mere indhold efter annoncen
Lifligt ja men også med en del mørke noter på næsen ku godt minde lidt om noget Oregon eller Californisk Pinot på den front. 80kr er ihvertfald uhyre billigt for den.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
2014 Jean Foillard Morgon Côte du Py
Stikkende hindbæreddike-frugt og ret markant hestestald. En vin helt i laissez-faire dogmets ånd, men i min verden omsorgssvigtet - og hverken sortstypisk eller entydig behagelig at drikke.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
moderator
Den kunne jeg ellers godt lide
Dette er en signatur.
Ditto.

Sjovt, IB - den ville jeg ellers have troet faldt mere i din smag.

Jeg elsker feks at den ikke er så poleret som Lapierre.

Hvor har du købt?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Vinatis. Når første tår får mig til at tænke "brett", " volatilsyre" og "naturvin!", fremfor " beaujolais!" eller, i det mindste, "gamay!", så bliver jeg sgu lidt trist til mode. Måske en dårlig flaske, men omvendt kan jeg læse på CT, at et antal brugere har haft ca. samme oplevelse som jeg.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg mener enoteca på Dronningens Tværgade også sælger Foillard, har stadig til gode at smage.

Drikker lidt rød fra Etna jeg faldt over i min lokale Meny. På bud til 90kr er det sgu en rimlig dejlig vin, dog skuffer den mig lidt da den ikke rigtig leverer det jeg ellers gerne vil have i en rødvin fra Etna, for de ellers 130kr den normalt koster tror jeg ikke jeg ville ha været helt glad.

https://www.vivino.com/wineries/tornatore/wines/tornatore-etna-rosso-2014 14%alc
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Jeg gættede Morey St Denis 1er Cru. Burgundiske kloner? Og så alligevel... lidt røget spegepølse titter frem.

http://wirwinzer.de/2014-spaetburgunder-s-trocken-weingut-duetsch.html
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Jeg er sendt til tælling af forknølelse med dobbeltsidet(!) øjenbetændelse (i kvindechauvinistiske kredse bedre kendt som mandeinfluenza). Mine smagsløg fungerer ikke, som de plejer at gøre, så situationen kalder ubetinget på bombastisk vin:

2012 Viña Cobos Bramare Malbec (Lujan de Cuyo, Mendonza, Argentina)

Smagen er drevet af intenst modne mørke bær (sorte kirsebær og blommer), med lurende dyb kompleksistet i form af tjæret mineralitet, lakrids, mokka og svesker. Hverken alkohol (15%) eller fad (17 mdr på 32% ny fransk og amerikansk eg) stikker på nogen måde negativt ud. Tanninstrukturen er mærkbar, men elegant poleret, mens syren alt taget i betragtning er hæderligt animerende. Alt i alt en virkelig overbevisende malbec, som stilistisk set ikke er langt fra at have det ene ben i Cahors. Jeg har allerede spist aftensmad (puttanesca), men hvis julefanden kom op fra kælderen med en beskidt, fedtmarmoreret argentinsk ozonefucker steak, så skulle jeg nok være den, der fik grillpanden varm i en fart.
https://www.vinexus.de/Vina-Cobos-Bramare-Lujan-de-Cujo-Malbec-2013.html#Expertise-tab

Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Vi skal holde noget festivitas i næste weekend og skal i den anledning bruge 8-12 flasker mousserende til 100-120 kr. Kan noget anbefales, så det ikke bliver det desædvanlige tilbud fra Irma... og hvis der kan fås noget genialt til lidt mere går det nok også.
Caniggia's kone, model Mariana Nannis, om Maradona: "At times I believe Diego is in love with my husband. It must be the long hair and big muscles."
Caniggia

I det nævnte prisinterval vil jeg faktisk overveje supermarkedsbobler. Du får mere end svært ved at finde kompleks, spændende mousserende hos vinhandlerne til under 150kr/flaske. Prøv at gå i Bilka/Føtex efter sydafrikanske NV Graham Beck Brut Rosé, som typisk koster (og er svær at slå til) 100-125kr.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Annonce