Tag min hånd, så kan vi følges ad. Ud i det rum, hvor ingen fordomme er.
Jeg fatter heller ikke helt de ratings, og et eller andet sted, er de selvfølgelig også ligegyldige. Giver Parker f.eks. nogensinde under 70? Hvis ikke, kunne skalaen jo ligeså godt hedde 0-30. Eller noget andet, der markerer den reelle skala. Alligevel synes jeg de fungerer meget godt, for en nybegynder som mig. Hells, jeg tror aldrig jeg kommer til at smide ligeså meget i det, som f.eks. Seifert, og derfor er det også godt nok for mig, at det mere eller mindre er eksperter, der vælger for mig. Så skal jeg bare lære, hvilke eksperter jeg deler smag med.
Jeg fatter heller ikke helt de ratings, og et eller andet sted, er de selvfølgelig også ligegyldige. Giver Parker f.eks. nogensinde under 70? Hvis ikke, kunne skalaen jo ligeså godt hedde 0-30. Eller noget andet, der markerer den reelle skala. Alligevel synes jeg de fungerer meget godt, for en nybegynder som mig. Hells, jeg tror aldrig jeg kommer til at smide ligeså meget i det, som f.eks. Seifert, og derfor er det også godt nok for mig, at det mere eller mindre er eksperter, der vælger for mig. Så skal jeg bare lære, hvilke eksperter jeg deler smag med.