De har holdt vingalla siden d. 17 :-)
Jeg kender ikke rigtig nogen af vinene i Føtex, men måske den Fontalle Chianti (classico riserva) docg, 2005 er ok. 2 for kr. 179,-
- den har fået to glas i Gambero Rosso (ikke at jeg har nogen anelse om, hvor meget det er værd).
Men i Bilka - hvis du ikke er låst til Føtex - har de Montgras Quatro, 2 for 95,- i næste uge, og den synes jeg er ganske ok. Man skal sikkert være novice, for at holde af den, men jeg synes så også den er helt solid.
- den har fået 6/6 i Politiken og 89 hos Robert Parker.