Snak

Mere indhold efter annoncen
"60-70 flasker. Cheech kommer og ser fodbold i morgen... du kunne joine. Så tager vi hul på en flaske."

...selv-bruner?
.
Det er ét ord, slick.
Apropos Beaujolais som I.B. snakkede om for nogle dage siden, er der så nogle der kender følgende.

http://www.supervin.dk/S…60025673753

De har den i SuperBest til 3 for 125 kr. fra imorgen..

Hvis man vil prøve at smage lidt Beaujolais og befinder sig i dette prisleje, kan den så anbefales?..

På forhånd tak :-)..
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
@Matias

Ligeledes har de Primitivo de Manduria fra imorgen til 3 for 125 kr. SuperBest altså.
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
Kender ikke den pågældende Fleurie fra Supervin.

Generelt vil jeg råde til at gå efter 2009 mht Beaujolais, men det varer nok nogle måneder endnu, før denne årgang for alvor begynder at fylde på de danske hylder...
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Okay, må lige sove på det.. :-)..

Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
Jeg har smagt den, thomas. Det kan godt være at det bare er beaujolais generelt, jeg bare ikke er vild med, men den fangede i hevrt fald slet ikke mig. Blev faktisk kun ved, fordi der var stemning for en buzz.
Hvordan vil du beskrive den?..
Er ligeså meget kæresten der mangler en "nem" vin..
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
Prøv Føtex - måske har de allerede nogle 09 fra Duboeuf. De plejer at være ok til prisen.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Jeg har tidligere lovprist 2007 Orin Swift, Saldo (Zinfandel). Kan se at Suenson lige har "signet" Orin Swift også sælger Saldo 2008 til 209kr. Som forventet lidt dyrere end Vignerons 179kr - men til gengæld kan I kjøwenhavnere spare fragten... En meget anbefalelsesværdig vin, men pas på med serveringstemperaturen - 15,5% bliver for sprittet over 16 grader.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Annonce