Jeg har tidligere lovprist 2007 Orin Swift, Saldo (Zinfandel). Kan se at Suenson lige har "signet" Orin Swift også sælger Saldo 2008 til 209kr. Som forventet lidt dyrere end Vignerons 179kr - men til gengæld kan I kjøwenhavnere spare fragten... En meget anbefalelsesværdig vin, men pas på med serveringstemperaturen - 15,5% bliver for sprittet over 16 grader.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way