Jeg er lidt overfølsom overfor zinfandel. Har smagt et par enkelte billige som var ganske gode som hyggespreder en grillaften, men de bare lidt seriøse har været slet ikke fungeret i min verden. Jeg har ikke et problem med alkoholen som ofte er høj, den drue har ganske enkelt bare nogle smagsnuancer som jeg står af på. Jeg rører heller aldrig Primitivo.
Sidder med Neudorf Pinot Noir "Toms Block" 2007 i glasset, smager sgu ok.
Sidder med Neudorf Pinot Noir "Toms Block" 2007 i glasset, smager sgu ok.