Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, Peter Work. har mødt ham et par gange.

Til 120 kr er det super røverkøb, det sker da KKwine har valgt at droppe huset
"Nu drikker vi sgu igen vin (mandag, tirsdag plejer at være alkoholfrie)!"

Inden længe får du sgu da et F.P Jac snudeskaft, hvis du fortsætter i den dur!

http://www.dr.dk/NR/rdon…f0c_jac.jpg

2872015
Uden tvivl. Må tilbage på ret køl før det er for sent.

Onsdag samt en dag hver weekend drikker jeg nu heller ikke vin, da jeg har 2x døgnarbejde pr uge.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Ved du hvorfor KKWine dropper Ampelos. Havde indtryk af at Kenneth var rimelig glad for det hus?
Jeg drikker kun vin én dag om ugen. Eller to, hvis der er anledning til det.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Boor

Peter Work har ikke behandlet Kenneth ordentligt. Samtidig har Kenneth jo fået en masse nye gode huse og derfor smider han Ampelos på porten.

Jeg drikker meget sjældent vin om søndag da jeg ganske enkelt ofte har tømmermænd. Men ellers bliver det næsten altid til et par glas og gerne 6-7 ekstra når det er fredag og lørdag.

Jeg satser på at dø ung...
´Jeg drikker kun vin én dag om ugen´

Hvad drikker du da resten af ugen?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Proteinshakes, vand, flydende amino, clear whey og Pepsi Max.
Tænkte det nok.

Levemand.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
meget.
Annonce