Hvad er egentlig definitionen på en levemand ?
Snak
Da jeg i weekenden var i Toscana tænkte jeg at jeg hellere måtte have en mor´s dag-gave med hjem. Jeg faldt i den anledning over en Brunello di Montalcino fra 2003. Kære vin-folk. Kan den gå an, og skal den drikkes nu eller gemmes lidt?
https://kortlink.dk/sudv
ons 12. maj 2010
Hvem er producenten ?
2003 var et varmt år der for mange producenter har givet ubalancerede vine der skal drikkes unge.
2003 var et varmt år der for mange producenter har givet ubalancerede vine der skal drikkes unge.
ons 12. maj 2010
Jeg må sige, at I (eksperterne herinde) har godt styr på producenter, årgange og hvad der ellers findes i vinjunglen. Findes der en form for tabel eller noget, hvor man kan slå årgangene (og vurderingerne af dem) op?
ons 12. maj 2010
´Hvad er egentlig definitionen på en levemand?´
Alle der skriver i bold.opskrifter ...
Alle der skriver i bold.opskrifter ...
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
ons 12. maj 2010
Matias
http://www.decanter.com/vintageguides/
Er selvfølgelig meget groft sat op. Vil man vide mere om årgangene i dybden, så er der ikke andet for end at følge med i de forskellige tidsskrifter når årgangene bliver frigivet. Her gør Decanter det faktisk ret godt (jeg holder magasinet)
http://www.decanter.com/vintageguides/
Er selvfølgelig meget groft sat op. Vil man vide mere om årgangene i dybden, så er der ikke andet for end at følge med i de forskellige tidsskrifter når årgangene bliver frigivet. Her gør Decanter det faktisk ret godt (jeg holder magasinet)