Snak

Mere indhold efter annoncen
Ab-vin har (eller havde i hvert fald) en 1996 Chinon, der matcher din beskrivelse ret godt.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Jeg fik en italiensk syrah i går, og puha, hvor har jeg det ikke godt ved tanken om den. Det var ellers en pæn sag, fik jeg fortalt. Men den var sød. Sådan, desertagtig sød. Det er lidt svært at forklare, for det var egentlig kun en lille del af smagen, der var sød - men det var bare kvalmende. Øv.
Årgang og område ?

Man kan smage en masse Australsk vin i KBH på torsdag:
http://www.australskvin.…nt/?id=2265
2005, Toscana (tror jeg).
Ok, så er det ikke årgangens skyld (varme).

Syrah/shiraz kan jo ofte have en sød kant, især hvis den har fået et ordentligt skud egetræ!

Drikker lige nu æblemost fra Kernegården på Fejø, godt alternativ til vin hvis man ikke gider være stiv kl. 15 sådan en tirsdag...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror du rammer plet ved egetræsteorien. Fik en chardonnay til at starte med, hvor det i hvert fald var tydeligt - den var nærmere læskedrik end hvidvin. Det har nok bare faldet i deres (arrangørernes) smag.
Collemattonis riserva fra 2004 kan anbefales

http://www.compagniet.dk…=36&side=10
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Varenr. 52730 (den til kr. 350,-)?
Har aldrig smagt huset, men stilen er vist ret tradionel ikke ? Så det jo lige mig.

Har en kammerat der holder sit bryllup i Montalcino i den kommende weekend.

Drak en flaske Cedric Bouchard Blanc de Blancs Haut Lamblée 2005 til en omgang sushi igår, jeg var tæt på at nægte fruen et glas fordi det smag SÅ godt.

Jep og jep
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Annonce