"Jeg drikker Barbera som Beaujolais - dvs. lettere afkølet og i store slurke"
Det kommer vel an på hvilken stil barbera det er. Moderne som har fået barique skal vel ikke være så kølig.
I aften:
Il Palagio Chianti Classico 2007.
Har fået 3 glas i Gambero Rosso og købt for 99 kr hos Rotunden i Hellerup.
Klassisk Chianti i en årgang der bare har givet mange vine en perfekt balance. Genial madvin, men ingen tvivl om at dne først rigtig folder sig ud om 8-10 år.
Det kommer vel an på hvilken stil barbera det er. Moderne som har fået barique skal vel ikke være så kølig.
I aften:
Il Palagio Chianti Classico 2007.
Har fået 3 glas i Gambero Rosso og købt for 99 kr hos Rotunden i Hellerup.
Klassisk Chianti i en årgang der bare har givet mange vine en perfekt balance. Genial madvin, men ingen tvivl om at dne først rigtig folder sig ud om 8-10 år.