Snak

Mere indhold efter annoncen
Er det din første LaLaLa-vin ?
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Hvad vil folk herinde anbefale til amerikansk grillmad? Gæsterne er fra Californien, hvor Merlot og Chardonnay skulle være utroligt populære. Ved dog ikke om de går til sådan noget mad, som nok bliver lidt meget spicy, da undertegnede agerer grillmester for en aften. På forhånd tak.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Merlot er ikke sådan super populært i Californien efter en bestemt film!!

Hvis du går efter chardonnay fra Californien, så forvent at måtte betale +150 kr for noget godt. De billige er baseret på dårlig frugt og har blot ligget i store ståltanke hvor de har fået træspåner!

Hvad rød angår, så ville jeg drikke syrah fra Cali. Men mange vil nok anbefale Zinfandel.
Hæ hæ ...

´If anyone orders Merlot, I´m leaving. I am NOT drinking any fucking Merlot´!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Razz

Nej, vel 6-7 gang jeg får LaLaLa. Har bl.a. smagt alle tre 1998´ere op mod hinanden.

Jeg betalte heldigvis ikke selv igår, det foregik på restaurant og vi fik en del andet også.
Haha ville ikke være just heldigt. Chardonnay it is then!

Er også mere til hvidvin, hvis det endelig skulle være med min begrænsede erfaring, og prisen skal ikke være nogen last her. Skal dog nok lige undersøge de to rødvine. Tak for hjælp, jeg kigger på det.

En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
2001 er en fin årgang

Jeg har et 2004 sæt liggende og perlen i min samling 2005.
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Hvad vil folk herinde anbefale til amerikansk grillmad? Gæsterne er fra Californien, hvor Merlot og Chardonnay skulle være utroligt populære.


Er det en del af konceptet at servere vin "hjemmefra" for dem? Personligt ville jeg da synes det var lidt ærgerligt hvis jeg var inviteret til middag i udlandet, og de så for at glæde mig kom strittende med en Carlsberg.

Hvis maden er krydret hvad så med at smide en flok gode øl på bordet i stedet? Mikrobryg-revolutionen startede nærmest i Californien, så det har en klang af noget hjemligt, men vælger du danske/europæiske øl så indgår der samtidig noget lokalt i oplevelsen.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Frække

Hvis vi taler under 100kr. pr. flaske, så hold dig væk fra californisk chardonnay. I det hele taget vil jeg foretrække rødvin - med mindre der skal fisk eller fjerkræ på grillen? Køb i stedet Frontier Red, Fess Parker Winery (på tilbud til 69,95 hos HJ Hansen) . Du finder ikke bedre californisk rød grillvin til den pris.

Vil du højere op i pris, så prøv evt. vine fra Herman Story (Vigneron). De koster 170-220kr - og matcher rødt kød på grillen perfekt.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Annonce