Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er helt fair Valle.

Jeg skal nok huske det

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Billi Billi smager virkelig godt især til prisen. Men den er også udsolgt! MASH køber 48-60 flasker hver uge.

Godt du kunne lide Neudorf. Det er bare New Zealands bedste hvidvinsproducent. Du skal prøve deres Chardonnay Moutere.

Hvordan er deres Chardonnay

Jeg synes deres SB var meget europæisk (og præcis) i smagen mens en del andre oversøiske SB´ere kan være meget [gay mode on] florale [gay mode off]

Billi billi er da på jeres hjemmeside
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Fejl at den er på deres hjemmeside.

Dog Point SB bør du også prøve.

Neudorf Chardonnay er Puligny med ekstra fed frugt fra Mendozina klonet af Chardonnay. Af mange vurderet som bedste Chardonnay udenfor Bourgogne.
moderator
Jeg synes i øvrigt at MASH Sauternes (Den man køber pr glas) er ganske glimrende og til 140 kr i handel, synes jeg det er et rigtig godt glas til prisen (tænk at de ord skulle forlade mine læber/tastatur).
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Billi Billi smager virkelig godt især til prisen"

Den kan jeg også anbefale. En god medium bodied Shiraz, med masser af smag samt en vis drikevenlig kølighed i frugten. Salling i Aalborg (og vel også Århus?) plejer at have den til en fornuftig 1stks-pris.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Moutere er udsolgt ser det ud til
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Moutere 2008 er lige landet. Vi er bare sløve med opdateringer af hjemmesiden...
Hey..

Var lige forbi en ven og så der lå en bourgogne 1982 på hans vinreol. Spurgte til den, og det var en han havde fået af hans mormor inden hun dødede sidste år. Han mener dog den er lige til at smide ud.
Nogle der ved om den er drikkelig, om den i givetfald er meget værd eller lign?.
Beklager de manglende informationer, men så ikke mere end "bourgogne 1982" og ved naturligvis godt at vurderingen bliver derefter..
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
98,7 % chance for at den er færdig.

Men der kan også vente en stor oplevelse.

Drak en flaske Larronde Freres Vosne Romanée 1926 for ca. 1½ måned siden. Den duftede virkelig gammel, men på tungen var vinen overraskende frugtig og elegant.
Annonce