Intet problem. Speciel price for you :-)
Et par billeder fra turen for dem som gider kigge på den slags:
Moden barbaresco på Locanda del Antico restauranten i Barolo:
http://i32.tinypic.com/9iv5us.jpg
Smagte eventyrligt!
Min kæreste på toppen af Bussia vinmarken:
http://i26.tinypic.com/2mmitds.jpg
Kælderen hos Parxet:
http://i31.tinypic.com/4uurgz.jpg
Kælderen hos Caus, hugget ind i klipperne:
http://i28.tinypic.com/34r95x5.jpg
Vinmarker i Priorat, svært sted at lave vin:
http://i32.tinypic.com/vxc9ag.jpg
Grillede sardiner i San Sebastian, GUDESPISE! Blev serveret med lidt brød og en flasker Cidre:
http://i25.tinypic.com/b7jdyx.jpg
2010 årgangen i Pfalz. Bemærk hvor mange druer der IKKE er blevet til noget pga. kulde. Årgang med lavt udbytte, men kvaliteten bliver tårnhøj hvis man er til kølig frugt og sprød syre:
http://i26.tinypic.com/b6q5ub.jpg
Et par billeder fra turen for dem som gider kigge på den slags:
Moden barbaresco på Locanda del Antico restauranten i Barolo:
http://i32.tinypic.com/9iv5us.jpg
Smagte eventyrligt!
Min kæreste på toppen af Bussia vinmarken:
http://i26.tinypic.com/2mmitds.jpg
Kælderen hos Parxet:
http://i31.tinypic.com/4uurgz.jpg
Kælderen hos Caus, hugget ind i klipperne:
http://i28.tinypic.com/34r95x5.jpg
Vinmarker i Priorat, svært sted at lave vin:
http://i32.tinypic.com/vxc9ag.jpg
Grillede sardiner i San Sebastian, GUDESPISE! Blev serveret med lidt brød og en flasker Cidre:
http://i25.tinypic.com/b7jdyx.jpg
2010 årgangen i Pfalz. Bemærk hvor mange druer der IKKE er blevet til noget pga. kulde. Årgang med lavt udbytte, men kvaliteten bliver tårnhøj hvis man er til kølig frugt og sprød syre:
http://i26.tinypic.com/b6q5ub.jpg