Snak

Mere indhold efter annoncen
http://etilbudsavis.dk/u…006-italien

Ret skør pris. Har fået "Best Value" i Decanter til 15£...

18.83/20 point.

Til folk som vil starte en lille vinkælder der kunne dette være et rigtig godt bud. Er næppe blevet dårligere om 2-3 år og dør nok først om 10-12 år.
Kunne være man skulle handle et par flasker. Ligner ikke Netto, at have noget der er værd at købe.
http://www.youtube.com/watch?v=7gasxpPiews
Klasse Seifert.. Sådanne tips kan hovedparten bruge til noget..
Ikke fordi de sædvanlige 300-500kr flasker ikke kan bruges, men det her er lidt mere value for money for hovedparten herinde tror jeg.. Forsæt endelig..:-)
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
moderator
Når jeg læser Seiferts indlæg fra 1. aug, omhandlende hans tur på Le Sommelier, kan jeg ikke lade være med at tænke på at vinbeskrivelser godt nok er blevet nuancerede. Det er nærmest umuligt for menigmand at sætte sig ind i? Hul i smagen? Struktureret på tungen? Jeg kan bare ikke sætte mig ind i hvordan det føles/smages? Er der gået for meget lyrik i det efterhånden, eller rammer det godt for eksperterne? Siger i "ahhh ja".

Jeg er i hvert fald slet ikke med. Jeg kan gå med til stald, hø, til dels våd hest. Gad vide om jeg nogensinde kommer til at forstå det andet, og ting som grusgrav og lædertaske, som Gastro blandet andet bruger. Det lyder jo som en vildt fascinerende verden, hvis man kan få alt dette ud af en vin. SÅ er mulighederne jo uendelige. Men hvor fanden starter man.

ps. Den der Netto ting hopper jeg med på.
Dette er en signatur.
"Hul i smagen" synes jeg ofte giver god mening mens "struktureret på tungen" ikke er et niveau jeg er nået til endnu.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Hvad er det godt begynder niveau? Svider i munden?
Dette er en signatur.
I den her sammenhæng er det formentlig udtryk for en kort eftersmag eller manglende tertiære noter.

Det er faktisk en sjælden oplevelse med Sauternes.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Malle er jo langt fra toppen. Tænkt hvad den flaske har kostet i sin tid. 5-10 euro ?

Når jeg skriver "... på tungen", så henviser jeg bare til hvad der sker i munden. Kunne lige så godt skrive "God struktur i munden"
moderator
Tak for tippet! Sig ENDELIG til igen, hvis der kommer noget godt i dagligvarebutikkerne!
https://kortlink.dk/sudv
Kender ikke Malle men synes at man selv med billig Sauternes får gode og komplekse oplevelser
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Annonce