Exactly, Matias. Vi er endnu en del der er for uefne på det felt.
Og Chateauneuf-du-pape overvejede jeg også. Den vil jeg prøve, og muligvis også Chablis´en og Brunelloen. Mouton Cadet har jeg fået et par gange, uden det efterod noget særligt indtryk.
https://kortlink.dk/sudv