Nej men Seifert, så må du jo komme i gang. Razz skrev engang - for laaang tid siden (og i en helt anden sammenhæng) - at sådanne "nedskydninger" fungerer elendigt, hvis ikke de følges op af konkrete alternativer. Sådan er det at være et forums ekspert på et område. Det forpligter.
Snak
ons 4. aug 2010
Jeg handler jo bare aldrig vin i Netto, SuperBest, Kvickly osv. Og handler faktisk aldrig vin i det prisleje.
Jeg kunne sagtens anbefale en masse billige vine fra et bestemt firma, men det er jo ikke reklameblog det her.
Jeg kunne sagtens anbefale en masse billige vine fra et bestemt firma, men det er jo ikke reklameblog det her.
Hvis du vitterligt ville kunne stå inde for det som neutral, så skal du være mere end velkommen til at tippe os om gode tilbud fra din egen biks. Kald det forumservice.
https://kortlink.dk/sudv
ons 4. aug 2010
Carlo Merolli har masser af italienske hverdagsvine i prislejet 60-80 kr.
Det er klasser over hvad man køber i supermarkederne til den pris.
Bare om at komme i gang, bestille en kasse forskelligt og smage sig frem.
Det er klasser over hvad man køber i supermarkederne til den pris.
Bare om at komme i gang, bestille en kasse forskelligt og smage sig frem.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
ons 4. aug 2010
Jeg synes det har meget lidt med reklameblog at gøre, hvis du ligefrem skal opfordres af flere brugere til at poste dine forslag.
"Og handler faktisk aldrig vin i det prisleje"
- Aldrig? Hvorfor? Er det fordi du allerede har prøvet det der er værd at komme efter, i det prisleje?
"Og handler faktisk aldrig vin i det prisleje"
- Aldrig? Hvorfor? Er det fordi du allerede har prøvet det der er værd at komme efter, i det prisleje?
ons 4. aug 2010
Køb en masse smagekasser, det har jeg i hvert fald fået en del ud af. Få manden her i tråden til at sammensætte en kasse, og så er det ellers bare at gå i gang.
ons 4. aug 2010
Fordi jeg pga. mit arbejde får smagt så rigeligt vin i det prisleje. Jeg har jo i teorien ingen udgifter på vin pga. alt det vin jeg får. Man kan sagtens finde et godt glas vin til 50 kr, bare ikke en stor oplevelse. (snob snob)
Det kunne være en mulighed. Jeg tror dog i første omgang jeg smutter forbi Trøjborg og beder om en kasse blandet til 1000 kr.
https://kortlink.dk/sudv
ons 4. aug 2010
"Ikke noget af det i Kvickly, der bør prøves?"
Prøv ved lejlighed 2005/2006 Terrunyo Carmenere (Concha Y Toro). Afhængigt af hvor og hvornår kan den fås i Kvickly til 99-159kr.
Prøv ved lejlighed 2005/2006 Terrunyo Carmenere (Concha Y Toro). Afhængigt af hvor og hvornår kan den fås i Kvickly til 99-159kr.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way