Jeg fik for resten i en kodyl brandert købt en Kappelsweg de Rorschwihr Riesling 2002 fra Rolly Gassmann med hjem fra et alt for vådt besøg på Sorte Hest.
Kan ikke helt huske pris, men dens tilstedeværelse i min vinreol kunne tyde på, at jeg havde smag for den hin aften.
Er jeg helt galt afmarcheret, eller er der tale om en udmærket flaske her?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA