Lafitte :-)
Snak
tors 5. aug 2010
Ja, hos Philipson. Så har den måske kostet 1000 kr mindre i Tyskland eller lign sted, hvem ved. Det marked er umuligt at gennemskue
2000 var for varmt.
2000 var for varmt.
tors 5. aug 2010
Razz
Bordeaux 2009 er utvivlsomt en kæmpe årgang for de klassiske slotte (enkelte har dog ikke lavet vin da man f.eks. i St. Emilion havde meget lokalt haglvejr i maj. Parkers ratings er jo også helt sindsyge.
Taillefer som jeg besøgte for 3 uger siden sagde tilgengæld at det var en kedelig årgang, den var simpelthen for perfekt. Mangler kant og var kedelig at lave. Men Taillefer laver heller ikke vin som klassisk Bordeaux... det er Bourgogne inspireret.
2010 ligner i øvrigt 2009 indtil videre. Men det er jo de sidste 2 måneder her der afgører festen.
Bordeaux 2009 er utvivlsomt en kæmpe årgang for de klassiske slotte (enkelte har dog ikke lavet vin da man f.eks. i St. Emilion havde meget lokalt haglvejr i maj. Parkers ratings er jo også helt sindsyge.
Taillefer som jeg besøgte for 3 uger siden sagde tilgengæld at det var en kedelig årgang, den var simpelthen for perfekt. Mangler kant og var kedelig at lave. Men Taillefer laver heller ikke vin som klassisk Bordeaux... det er Bourgogne inspireret.
2010 ligner i øvrigt 2009 indtil videre. Men det er jo de sidste 2 måneder her der afgører festen.
tors 5. aug 2010
Linket var lidt ment til Razz, da jeg ved at han holder af den slags vin.
Men f.eks.
Pio Cesare Ornato 1996
Aldo Conterno Gran Bussia 2001
Scavino Barolo Cannubi 1998
Mascarello Barolo 1998
Borgogno Riserva 1998
Pira Marenca 2001
Men f.eks.
Pio Cesare Ornato 1996
Aldo Conterno Gran Bussia 2001
Scavino Barolo Cannubi 1998
Mascarello Barolo 1998
Borgogno Riserva 1998
Pira Marenca 2001
tors 5. aug 2010
He he, han har nu ret med sit link.
Carobric´erne er sjove og Voerzio enkeltmark er fremragende.
Carobric´erne er sjove og Voerzio enkeltmark er fremragende.
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
tors 5. aug 2010
Tror du der er liv i den Altare fra 1989 ?
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...