Tak for Gassmann-svar, IB.
Jeg fik for resten smagt Quinta Sardonia 2005 i går aftes på Café Bopa af alle steder.
Fandeme i orden.
Jeg fik for resten smagt Quinta Sardonia 2005 i går aftes på Café Bopa af alle steder.
Fandeme i orden.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA