Snak

Mere indhold efter annoncen
Måtte sku lige ud ved skraldespanden imorges inden afgang og tage billeder af de to flasker:-)

http://i37.tinypic.com/1zzi1ir.jpg

Vinen til venstre smagte stort set kun af sprit, hvis man virkelig strammede sig an, så kunne man smage en smule frugt.. Halvtør.. 11Euro ved købmanden

Til venstre en vin med en del frugt og uden ret meget kompleksitet.. Smagte kæresten ganske godt, og jeg fik da også et glas.. 8 euro :-)..

Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
@Seifert, eller andre Sisseck-kyndige.

Virker prisen fornuftig i mit link på foregående side, eller kan der henvises til en evt. dansk forhandler?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Tak for tippet. Det bedste jeg har fået fra Beaujolais er indtil videre Château de Beauregard, Fleurie, Colonies de Rochegres. Fadlagret og Bourgogne-agtig. Deres Moulin-à-Vent, La Salomine skulle være endnu bedre.

thomas p
It´s all greek to me!
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Blev her til aften anbefalet superiore.de

I hvert fald denne Maremma Rosso til 70 kr mener jeg da at have købt hos atomwine til ca. 100:

http://www.superiore.de/…94f6a99b39e

Er der andre som har haft succes med netkøb i eksempevis Tyskland?

Det er jo virkelig ikke voldsomt høje fragtomkostninger.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
"Punktafgifter
Hvis du køber punktafgiftspligtige varer i andre EU-lande, skal der betales afgift efter følgende regler:

Spiritus, vin, øl, tobaksvarer og mineralolier
Sælgeren skal betale dansk moms og dansk punktafgift af varerne. Hvis det af sælgerens annoncering eller af andre oplysninger fremgår, at varens pris er uden punktafgift og moms, skal du forud for købet, dvs. inden varernes afsendelse, anmelde dette til SKAT og stille sikkerhed for afgiften.

SKAT kan, hvis der ikke er betalt dansk afgift, tilbageholde varerne, indtil afgiften er betalt.

Du bør derfor være meget opmærksom på, om der er betalt dansk afgift af varerne. Fx kan en lav pris i forhold til en tilsvarende vares pris i Danmark tyde på, at der ikke er betalt afgift af varen. For spiritus, cigaretter og røgtobak vil det i øvrigt ved modtagelsen fremgå af varen, om der er betalt dansk afgift. Sådanne varer skal ligesom ved køb i danske forretninger være forsynet med et SKAT-afgiftsmærke.

Du vil hos SKAT kunne få oplyst, om den udenlandske sælger er registreret for afgift i Danmark.

Hvis du køber varer og selv sørger for at få varerne sendt fra eller afhentet i udlandet, fx af en vognmand eller en bekendt, skal købet forudanmeldes til SKAT."

http://www.skat.dk/skat.…i=4#i137523
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Aha. Tak.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Men jeg ved selvfølgelig ikke, hvor tit fælden klapper. Har selv overvejet en bestilling, men du må gerne prøve først :-)
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Jeg har sådan set bestilt på foranledning af en kollega som har fået leveret et par gange uden problemer.

Nu må vi vente og se ...

Indtil da er dette tilbud virkelig værd at overveje:

http://www.carlomerolli.…6&Itemid=93

Jeg smagte til stor fornøjelse deres rosso piceno 2003, og til en pris på 59 (85 normalt) er dette virkelig et godt vino hverdag-køb.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det er i hvert fald billigt... og du kan stå inde for den, siger du?
Har som sagt kun smagt 2003 til 85, og var svært tilfreds.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce