Måtte sku lige ud ved skraldespanden imorges inden afgang og tage billeder af de to flasker:-)
http://i37.tinypic.com/1zzi1ir.jpg
Vinen til venstre smagte stort set kun af sprit, hvis man virkelig strammede sig an, så kunne man smage en smule frugt.. Halvtør.. 11Euro ved købmanden
Til venstre en vin med en del frugt og uden ret meget kompleksitet.. Smagte kæresten ganske godt, og jeg fik da også et glas.. 8 euro :-)..
http://i37.tinypic.com/1zzi1ir.jpg
Vinen til venstre smagte stort set kun af sprit, hvis man virkelig strammede sig an, så kunne man smage en smule frugt.. Halvtør.. 11Euro ved købmanden
Til venstre en vin med en del frugt og uden ret meget kompleksitet.. Smagte kæresten ganske godt, og jeg fik da også et glas.. 8 euro :-)..
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.