Snak
ons 15. sep 2010
Peter Velits!!!
Han vinder sq vueltaen.. :)
Han vinder sq vueltaen.. :)
http://files.zite3.com/data/images/118/349/0/aesel-1.jpg
ons 15. sep 2010
Kan ikke lige se Velits vinde med en bjerg-etape tilbage, men podie-pladsen ser ud til at være sikret nu.
tors 16. sep 2010
Velits vinder selvfølgelig ikke Vueltaen.. Endnu.
Jeg tror nu også godt hans podieplads kan komme en smule i fare. Franck og Rodriguez kommer formentligt til at angribe med alt de har, og det sidste bjerg på lørdag, er altså en ordenlig en.
Jeg håber dog han får sin podieplacering. Han har kørt flot.
Jeg tror nu også godt hans podieplads kan komme en smule i fare. Franck og Rodriguez kommer formentligt til at angribe med alt de har, og det sidste bjerg på lørdag, er altså en ordenlig en.
Jeg håber dog han får sin podieplacering. Han har kørt flot.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
fre 17. sep 2010
Gilbert er brandvarm lige i tiden. I dag nappede han sin Toledo-etape.
Mon ikke han bliver verdensmester.
Hvad der var ligeså interessant, var at Mosquera smed 15 sekunder til Nibali på den afsluttende bakke.
Mon ikke han bliver verdensmester.
Hvad der var ligeså interessant, var at Mosquera smed 15 sekunder til Nibali på den afsluttende bakke.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
fre 17. sep 2010
Meget kunne tyde på, at Fabi er på vej væk. I al fald fra sit ellers så sympatiske image.
http://feltet.dk/index.p…nyhed=28350
og
http://feltet.dk/index.p…nyhed=28363
Sørgeligt at verdens vel nok bedste rytter skal gebærde sig sådan, som primær konsekvens af Stuarts tidligt bebudede afgang angiveligt, og tvivler ærligt talt på hvor mange hold der er villige til at overgå Saxo banks kontrakt, hvad man hører og læser rundt omkring.
http://feltet.dk/index.p…nyhed=28350
og
http://feltet.dk/index.p…nyhed=28363
Sørgeligt at verdens vel nok bedste rytter skal gebærde sig sådan, som primær konsekvens af Stuarts tidligt bebudede afgang angiveligt, og tvivler ærligt talt på hvor mange hold der er villige til at overgå Saxo banks kontrakt, hvad man hører og læser rundt omkring.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Redigeretfre 17. sep 2010
Måske var det kun Kim Andersen der holdt sammen på det hele. Det nuværende mytteri kunne tyder derpå.
Kan du komme til for moster?
lør 18. sep 2010
Finale-etapen er i gang g der er et 18-mands udbrud afsted.. Og ikke nok med det, er det sq stærke folk som er med.. For at nævne et par stykker: Plaza, Arroyo, Siutsou og Gilbert..
Lige nu, på toppen af den første kat. 1 stigning, men 110 km til mål, har de næsten 5 min.
Når de er så mange, og med så gode folk, skal de altså ikke have 4 min i bunden af den sidste stigning, for så findes vinderen i udbruddet. Det vil være lidt synd at favoritterne ikke skal afgøre det mellem sig på denne store etape.
Nibali er tilfreds - de 20 bonussekunder som vinderen får kan Mosquera ikke tage, noget som han i den grad har brug for.
Og Schleck, Rodriguez har også brug for bonussekunderne i kampen om 3. pladsen, så det er nok de 3 hold som vil arbejde nede i feltet.
Lige nu, på toppen af den første kat. 1 stigning, men 110 km til mål, har de næsten 5 min.
Når de er så mange, og med så gode folk, skal de altså ikke have 4 min i bunden af den sidste stigning, for så findes vinderen i udbruddet. Det vil være lidt synd at favoritterne ikke skal afgøre det mellem sig på denne store etape.
Nibali er tilfreds - de 20 bonussekunder som vinderen får kan Mosquera ikke tage, noget som han i den grad har brug for.
Og Schleck, Rodriguez har også brug for bonussekunderne i kampen om 3. pladsen, så det er nok de 3 hold som vil arbejde nede i feltet.
http://files.zite3.com/data/images/118/349/0/aesel-1.jpg
lør 18. sep 2010
Det er da en helt vanvittig stigning her til sidst
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Redigeretlør 18. sep 2010
Ja vanvittig stigninger på disse betonstykker, så kan kun unde dem de få intervaller, hvor det lige flader kort ud. Franck og Roche ser lidt skidt ud, men de holder sig lige oppe sammen med Rodriguez og Velits 31. sek efter Mosquera med Nibali på mellemhånd. Kom så Nibali.
Nibali nu 14 sek efter, og Schleck og co. er 23 efter
Nibali nu 14 sek efter, og Schleck og co. er 23 efter
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly