Ja, i har nok ret. Men Cancellara kan nu gøre sig i alle slags løb. Klassikere, mindre etapeløb, mesterskaber, grandtours. Han kan selvfølgelig ikke vinde sidste nævnte, men etapesejr og føretrøje er inde for rækkevidden. Og så er der jo nok stadig nogle som drømmer om ombygge ham til et klassementskort. Men ja Mosquera virker til at være navnet, og Devolder vil nok være temmelig utilfreds hvis Cancellara kom der til.
Så er der vel fire andre kandidater. Team Schleck på grund af Fabians forhold til disse og andre tidligere holdkammerater samt Kim Andersen og den øvrige ledelse. Team Geox på grund af deres økonomiske styrke og mangel på klassikerryttere. Team Pegasus fra Australien, som også har økonomien i orden, og søger ryttere til et hold som nu bl.a. tæller Mc´Ewen og Svein Tuft. Og sidste hold er vel BMC med deres schweiziske baggrund.
Så er der vel fire andre kandidater. Team Schleck på grund af Fabians forhold til disse og andre tidligere holdkammerater samt Kim Andersen og den øvrige ledelse. Team Geox på grund af deres økonomiske styrke og mangel på klassikerryttere. Team Pegasus fra Australien, som også har økonomien i orden, og søger ryttere til et hold som nu bl.a. tæller Mc´Ewen og Svein Tuft. Og sidste hold er vel BMC med deres schweiziske baggrund.