Snak

Mere indhold efter annoncen
Il_Pref
http://www.cykelmagasine…ews_id=6581

Indies
Har også en stærk formodning om Boasson-Hagen, da han netop er en mand, man kan forme til fremtiden. Knægten kan jo det hele efterhånden, og har allerede vundet noget så flot som Gent-Wevelgem samt flere store sprinter. Her ville man om nogen kunne lave en ny Cancellara, og så tilmed i perfekt spind med Riis´ "røde tråd" om udvikling. Købekraften skulle i al fald kunne muliggøre det nu.

Ellers håber jeg også lidt på, at man omevndt ser mod Rabobanks gyldne 85´er årgang. Langeveld skulle angiveligt være stiktosset over anskaffelsen af en ny (ung!) førstemand, jfr Matti, og ellers ser jeg MEGET gerne Lars Boom på holdet. En motor som kun overgås af Martin i de yngre rækker. Han kunne iøvrigt også være interessant med de præstationer, han leverede i TT under Touren.


Ærgrer mig bare over at vi ikke slog til med Gerdemann, omend jeg godt kender flosklen om ikke at gå tilbage til en fuser. Rolland, som du nævner, er også spændende. Meget endda.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Den har jeg åbenbart svedt ud, FF.

Ciolek(ikke lige nu, selvsagt) og Hagen er selvfølgelig begge aktuelle. Det er muligt Saxo Bank ikke er et sprinterhold, men lige præcis de to kan en masse andet.

Hagen kan vinde de kuperede klassikere, og Ciolek ville have været en kæmpe arbejdskapacitet i de nordlige klassikere(hvor han i øvrigt også har erfaring), hvis man evt. valgte en løsning med Nuyens som hovedrytter der.

Knees er jeg enig omkring. Han havde været rigtig fin at få.

Har Iván Gutiérrez skrevet med Movistar? Og hvad med Uran og Arroyo?
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Fair nok, il_pref.

Chok. Alex til HTC:
http://feltet.dk/index.p…nyhed=28405

Han har ellers længe været bebudet som en ny Cancellara, men nu ser det da om noget tyndt ud på den front, også langsigtet.

Riis må virkelig have nogle kaniner i hatten, og jeg betvivler ham da heller ikke når han selv har meldt lignende ud.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Det er da ikke noget chok at Alex skifter til HTC..

Og Ciolek skifter altså til Quick Step, så ham kan Bjarne ikke få..

http://www.feltet.dk/ind…nyhed=27377
http://files.zite3.com/data/images/118/349/0/aesel-1.jpg
Alex kan sagtens undværes, hvis du spørger mig. Nu kan han komme til HTC, og blive en del af deres mange tog.

Jeg er med på det omkring Ciolek, Æsel. Hvis du kigger tilbage(og endda også min bemærkning i en parentes i seneste indlæg), så opdager du det nok.

Det ændrer dog ikke på at han havde været en interessant forstærkning.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja det kan jeg godt se nu.. Ja Alex tuder jeg heller ikke over.. Mener ikke han kan gøre sig gældende i ret meget andet end prologer..

Har du styr på hvem der ikke har kontrakt for næste sæson som han kan hente.. Fx. fra Milram og Cervelo som lukker.. Læste godt nogle navne i et indlæg og der syns jeg Kness lyder mest interessant.. Faktisk en rigtig go rytter som ville være en rigtig go forstærkning..
http://files.zite3.com/data/images/118/349/0/aesel-1.jpg
Chok eller ej, det er et tab. Synes det er lidt naivt med "Alex kan sagtens undværes" kommentaren, når man tænker på truppens nuværende beskaffenhed af primært udenlandske stjerner. Alex er vel dansk cykelsports største navn pt og meget muligt fremover også, så selvfølgelig er det et knæk mht sponsorer, perspektiver osv.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Chok eller ej, det er et tab. Synes det er lidt naivt med "Alex kan sagtens undværes" kommentaren, når man tænker på truppens nuværende beskaffenhed af primært udenlandske stjerner. Alex er vel dansk cykelsports største navn pt og meget muligt fremover også, så selvfølgelig er det et knæk mht sponsorer, perspektiver osv.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Selvfølgelig er Alex ikke dansk cykelsports største navn lige nu. Dertil er Matti for god, og Chris Anker for folkelig.

Milram og Cervelo lukker ganske rigtigt, men der er vel kun Knees og Fothen(som en anden foreslog)tilbage, som ville være forstærkninger.

Hos Cervelo ved jeg ikke hvor mange der ryger til Garmin, men hvis Tondo er ledig, bør han virkelig forfølges hårdt, synes jeg.

Derudover lukker et par af de franske vel også, så der må være noget der.

Jeg synes egentligt det ser fornuftigt ud med de profiler der er nu, og hvis Riis, som han lover, kan hente flere, så bliver det et meget slagkraftigt hold.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Cyklen kører ikke kun på landeveje il_Pref, og heldigvis får Alex angiveligt mulighed for at køre på banen hos Holm også, så på den konto er det fint.

Matti er større ja, ikke mindst pga sin VM-bronze. Alex skal nok komme fremad, når han kommer under kyndig lære hos Cav og Zabel.


Tondo og især Contador som to hovednavne i Touren klinger iøvrigt ikke dårligt i mine øre.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Annonce