Il_Pref
http://www.cykelmagasine…ews_id=6581
Indies
Har også en stærk formodning om Boasson-Hagen, da han netop er en mand, man kan forme til fremtiden. Knægten kan jo det hele efterhånden, og har allerede vundet noget så flot som Gent-Wevelgem samt flere store sprinter. Her ville man om nogen kunne lave en ny Cancellara, og så tilmed i perfekt spind med Riis´ "røde tråd" om udvikling. Købekraften skulle i al fald kunne muliggøre det nu.
Ellers håber jeg også lidt på, at man omevndt ser mod Rabobanks gyldne 85´er årgang. Langeveld skulle angiveligt være stiktosset over anskaffelsen af en ny (ung!) førstemand, jfr Matti, og ellers ser jeg MEGET gerne Lars Boom på holdet. En motor som kun overgås af Martin i de yngre rækker. Han kunne iøvrigt også være interessant med de præstationer, han leverede i TT under Touren.
Ærgrer mig bare over at vi ikke slog til med Gerdemann, omend jeg godt kender flosklen om ikke at gå tilbage til en fuser. Rolland, som du nævner, er også spændende. Meget endda.
http://www.cykelmagasine…ews_id=6581
Indies
Har også en stærk formodning om Boasson-Hagen, da han netop er en mand, man kan forme til fremtiden. Knægten kan jo det hele efterhånden, og har allerede vundet noget så flot som Gent-Wevelgem samt flere store sprinter. Her ville man om nogen kunne lave en ny Cancellara, og så tilmed i perfekt spind med Riis´ "røde tråd" om udvikling. Købekraften skulle i al fald kunne muliggøre det nu.
Ellers håber jeg også lidt på, at man omevndt ser mod Rabobanks gyldne 85´er årgang. Langeveld skulle angiveligt være stiktosset over anskaffelsen af en ny (ung!) førstemand, jfr Matti, og ellers ser jeg MEGET gerne Lars Boom på holdet. En motor som kun overgås af Martin i de yngre rækker. Han kunne iøvrigt også være interessant med de præstationer, han leverede i TT under Touren.
Ærgrer mig bare over at vi ikke slog til med Gerdemann, omend jeg godt kender flosklen om ikke at gå tilbage til en fuser. Rolland, som du nævner, er også spændende. Meget endda.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly