Snak

Mere indhold efter annoncen
Sindsygt (og historisk?) budget i så fald.

Selvfølgelig får de (søgt) ProTour-licens, for det er vel et indgået krav/sikkerhed i mange af deres nye rytteres kontraktklausuler.

Men hvornår frist er, ved jeg heller ikke helt. Mener det er den 15. oktober, hvis ikke det er der, ryttertransfers sker. Der sker i al fald et eller andet deromkring.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Lige præcis med det hold er det ikke så vigtigt om de er en del af protouren i første sæson. Tværtimod kan de vælge at køre de løb de har lyst til og ikke løb de er tvunget til. De skal nok blive inviteret til alle de store løb alligevældet.
Kan du komme til for moster?
At der er klausuler i rytternes kontrakter, er da ikke ensbetydende med at de får Pro Tour-licens.

Jeg mener sæsonen lukker(mere eller mindre)d. 15, og derfor begynder man at tale om at ryttere reelt skifter der, selvom de jo er bundet til 31.12.

20mio euro-historien har jeg også læst, og det er det største budget, som jeg nogensinde har hørt om.
Men jeg tror så også at hold som Sky, Rabobank og Radioshack bevæger sig i omegnen af det.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Selvom jeg mangler noget at hænge det op på, så tror jeg ikke at der er nogle hold der har brudt 100 mio. barierren endnu.

Ved ikke om Rabobank stadig har det største budget eller om hold som Sky har overgået det? Er jo gætterier, da det vel er de færreste hold der klart melder deres budget ud i offentligheden.
At der er klausuler i rytternes kontrakter, er da ikke ensbetydende med at de får Pro Tour-licens.

En klausul, der frigør dem hvis holdet ikke opnår protourstatus...
Kan du komme til for moster?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
En klausul, der frigør dem hvis holdet ikke opnår protourstatus...

En million eller to mere i lønningsposen og den klausul er så godt som ikke eksisterende.
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
Er der nogle der ved hvilken kanal der viser VM.
FC Barcelona West Ham dk-barcelona.blogspot.com
Et bud er TV2 og Eurosport?

Edit: og buddet var ganske korerekt. TV2 Sport viser dog også en masse af de andre klasser..
http://www.feltet.dk/index.php?id=41
En klausul, der frigør dem hvis holdet ikke opnår protourstatus...

En million eller to mere i lønningsposen og den klausul er så godt som ikke eksisterende


Hvad er det så vi diskuterer?
Kan du komme til for moster?
Om Riis og Kyllingen finder sammen!

http://feltet.dk/index.p…nyhed=28436

Hvad siger I? Skulle ikke undre mig om der snart skete noget i sagen, for når hans personlige manager ønsker at betale hans løn for hele næste sæson, så er det om ikke andet en luksusrytter at få trods en fremskreden alder og karantænepause. Som hun siger, vil hans motivation være størst på Saxobank holdet, men nu ser vi.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Annonce