Jeg tror ikke Kyllingen kommer til Saxobank, så desperat er Riis ikke.
Movistar mangler en kaptajn, ligesom de med Valverde har vist de ser stort på dopingsager. Så er spørgsmålet bare om de gider køre for en bleghvid dansker istedet for en fuldblods spaniak.
Movistar mangler en kaptajn, ligesom de med Valverde har vist de ser stort på dopingsager. Så er spørgsmålet bare om de gider køre for en bleghvid dansker istedet for en fuldblods spaniak.
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu