Jeg tror helt sikkert, at det har været hende managerens ide. Det er fandme sørgeligt, at se Michael Rasmussen i den sammenhæng. Han er jo komplet modsat vild med dans-typen. Og nu hører man at han agerer spinning-instruktør i et fitnesscenter efter aftale med sin dansepartner.
Jeg ved ikke hvad der kommer til at ske med hans karriere. Jeg tror ikke at han er færdig rent fysisk, men om nogle vil skrive med ham, det er en anden sag. Jeg føler mig overbevist om, at MR vil kunne gå ind og lave resultater. Ikke vinde TdF (igen), men være et godt kort for alle hold.
Riis lader ham i hvert fald stege i solen PT, og hvis jeg var MR så vil jeg da nok helllere finde et hold, hvor man ikke kun kan bruge ham som evt nødløsning.
Jeg håber meget at vi får set Rasmussen tilbage næste år. Det synes jeg han har fortjent. Udover at være blevet trukket ud af TdF (endda uden positiv-dopingprøve), så har han haft det ti gange hårdere efterfølgende i forhold til ryttere som fx Ivan Basso eller Ricardo Ricco, hvor alt næste virker glemt. Det er så dobbeltmoralsk som noget kan være, og jeg brækker mig over det. Basso er jo nærmest en helt nu. Et ren hollywood-fortælling om storhed, fald og oprejsning til stjernerne - mere vellidt end nogensinde før.
Jeg er sikker på, at Ivan Basso stadig vil benytte sit velkendte svar om dagsformen under sin CSC-periode: "I feel guut", hvis han skulle beskrive hvordan tingene flasker sig for ham for tiden.
Jeg er meget bitter på MR´s vegne.
Jeg ved ikke hvad der kommer til at ske med hans karriere. Jeg tror ikke at han er færdig rent fysisk, men om nogle vil skrive med ham, det er en anden sag. Jeg føler mig overbevist om, at MR vil kunne gå ind og lave resultater. Ikke vinde TdF (igen), men være et godt kort for alle hold.
Riis lader ham i hvert fald stege i solen PT, og hvis jeg var MR så vil jeg da nok helllere finde et hold, hvor man ikke kun kan bruge ham som evt nødløsning.
Jeg håber meget at vi får set Rasmussen tilbage næste år. Det synes jeg han har fortjent. Udover at være blevet trukket ud af TdF (endda uden positiv-dopingprøve), så har han haft det ti gange hårdere efterfølgende i forhold til ryttere som fx Ivan Basso eller Ricardo Ricco, hvor alt næste virker glemt. Det er så dobbeltmoralsk som noget kan være, og jeg brækker mig over det. Basso er jo nærmest en helt nu. Et ren hollywood-fortælling om storhed, fald og oprejsning til stjernerne - mere vellidt end nogensinde før.
Jeg er sikker på, at Ivan Basso stadig vil benytte sit velkendte svar om dagsformen under sin CSC-periode: "I feel guut", hvis han skulle beskrive hvordan tingene flasker sig for ham for tiden.
Jeg er meget bitter på MR´s vegne.