Har du nogen gode tips til hvem der skal oddse på? ;)
Tjae. Jeg har oddset på Gilbert, Pozzato og Sagan.
Gilbert af åbenlyse årsager - Storfavorit, ruten passer godt til ham, rigtig god form under Vueltaen, og Belgien sender et hold, der er bygget op om ham.
Pozzato er næsten ligeså åbenlys - Stille formopbygning under Vueltaen, ruten passer også godt til ham, han er manden Italien satser på, og så vandt han opvarmningsløbet for nogle dage siden.
Sagan er lidt mere et sats, men til odds 17 var den sjov at have med - Han er ekstrem hurtig i afslutningerne, formentligt kaptajn hos Slovenien, men hans form aner jeg desværre intet om.
Derudover har jeg oddset Kolobnev til at slutte i top 3. Det gør han jo nærmest altid, på en eller anden forunderlig måde.
Men derudover har jeg også fidus til Matti, Cancellara, Farrar, Freire, Luis Leon, etc. Ergo har jeg masser af forslag, men ingen "rigtigt gode fiduser", so to speak :)