Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Interessant udvikling efter det obligatoriske marathonudbrud. Matti gik momentant i panik og sad på mellemhånd. Nu er han faldet tilbage i feltet, og skal sætte sin lid til, at spanierne, franskmændene og russerne vil køre den store gruppe ind. Resten af de store nationer kan være fint tilfredse.



Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Især spanierne er vel nødt til at klemme hårdt på, for at få lukket.

Men med kun godt 1 minut, så er de godt på vej.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
moderator
Italienerne har kørt blændende, og det vil være fortjent med en italiensk verdensmester. Nibali har slået hullet, og nu skal de andre bakke af. Fint af Chris Anker at sidde med fremme, men han virker meget slidt.

Skuffende, at Matti sad og sov, da den store gruppe kørte.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Italienerne har været suveræne, ja. Det ville være fortjent.

Hvis Nibalis gruppe bliver kørt ind(og ikke hentet af feltet), så ligner Pozzato en kæmmpe favorit. Gilbert ser slidt ud, og skal arbejde lige nu, mens Pozzato springer over.

Men feltet ser ud til at nærme sig endnu mere lige nu.
Edit. Og kører de det hele ind, så vinder Freire.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Nibali ser godt nok skræmmende ud, så mon ikke det er et spørgsmål om tid, før han stikker afsted på egen hånd igen.
Chris Anker kan vel ikke have meget tilbage at skyde med.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Ja, feltet er på vej, og måske har italierne overspillet deres kort. I så fald er Hushhovd og Freire gode bud. Det ligner en samling nu.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Nå, nu ser det jo pludselig ret kedeligt ud for Nibali og de andre i front..
moderator
Giftigt sekstet. Kolobnev i front ved VM, så ved man, der snart skal uddeles medaljer.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Det bliver meget, meget giftigt om kort tid.

Pozzato, Gilbert eller Kolobnev?

Freire, Hushovd eller Davis?
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Kolobnev tager vel den sædvanlige 3 plads
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Annonce