Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Det var tæt på. Han havde formentlig også giver fin tilbagebetaling. Han var, underligt nok, ikke blandt favoritterne.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Med den slidstyrke Thor viser i dag(og har vist gennemgående de senere år), så kan han blive meget farlig til Paris - Roubaix næste år.

Cancellara står selvfølgelig som lidt af et unikum(efter det han lavede sidste år) i det løb/på brosten, men hvis nogen skal true ham, må det vel være Thor. Og med to top-3 placeringer de sidste år, så må det vel være målet(som han vist også sagde efter sejren i dag)næste år.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Ser ud til Contador måske kan tiltræde Saxobank til januar alligevel:

http://ekstrabladet.dk/s…1423868.ece
Ja, først og fremmest stort tillykke til Stor´ Thor. Men hvor viser det dog Mattis format, at han endnu engang markerer sig helt fremme, så hvad kan det ikke blive til i det noget fladere DK næste gang? Han ligner alt andet lige afløseren for Freire. Kunne desværre ikke se løbet live, men kunne forstå på en ven at Gilbert satsede for tidligt på anden sidste stigning, hvilket kommer noget bag på mig, hans store moral og form taget i betragtning. I spurterne er han på niveau med Matti, når vi snakker så hårdt og kuperet et løb, men respekt for den nordiske triumf immervæk.

Ang. Contador synes jeg, det er en besynderlig udmelding i artiklen. Det virker lidt halvhjertet/korrupt, for havde troet at man enten ramte ham hårdt eller slipper ham helt fri for tiltale. Også signalværdien er skidt, for nu er han jo som sådan ikke renset for beskyldninger.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
moderator
Gilbert kørte godt, men blev fanget i modvinden. Alt andet end modvind, og så var Gilbert kørt hjem med 20-30 sekunder. Det var faktisk Chris Ankers hestearbejde, der trak Gilbert ind til sidst. CA og Anders Lund viste enormt format.

En flad rute er ikke ubetinget et gode for Matti, hvis han skal være verdensmester. I Italien i 2008 og i Mendrisio sidste år var der solide stigninger, og her blev der sorteret hurtige folk fra, medens Matti kunne sidde med i finalen.

Næste år i Kbh bliver distancen den store udfordring. 280+ er sgu en habil distance.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja har lige set en reprise af afslutningen, og Gilbert synes at have undervurderet det lange flade, åbne stykke umiddelbart efter nævnte stigning, for han havde så absolut intet feedback at komme med, da en rytter angriber og overhaler fra fronten af feltet.

Løbet næste år er jeg lidt ambivalent med, for hvis løbet gøres hårdt nok, så indbyder den også til udskilning blandt de stærkeste, og alt andet lige må Matti vurderes blandt absolutte favoritter og bedre efter en sæson hos Rabobank, hvor han forhåbentligt får større tiltro til at udfolde sig. Selvsagt også sin hjemmebanestatus in mente. Men 280+ er en for Matti fin, men ikke skræmmende distance, så bliver der ikke lavet denne udskilning.. Derfor må det være et must at få kvalificeret sig til fuldt hold næste gang samt håbe på elementer som vind, måske regn, undervejs og ikke mindst omkring Geels Bakke.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
moderator
Gilbert synes at have undervurderet det lange flade, åbne stykke umiddelbart efter nævnte stigning, for han havde så absolut intet feedback at komme med, da en rytter angriber og overhaler fra fronten af feltet.

Han satsede alt, men modvinden var umulig. Han havde formentligt ikke troet, at feltet (altså de ca 20 ryttere) så hurtigt ville regruppere sig, og danne fælles front. De kørte jo uden radiokommunikation, så han havde ingen anelse om udviklingen bag sig.

Men 280+ er en for Matti fin, men ikke skræmmende distance, så bliver der ikke lavet denne udskilning..

Hvad mener du? 280+ er langt, meget langt. Et af de længste VM-løb i nyere tid. Distancen vil helt naturligt skabe udskilning, men det nytter eksempelvis ikke at have Hushovd på slæb igen, hvis man vil vinde guld.
Du har ret i, at det vil pynte med flere danske ryttere, og er ikke klar over, om hjemmebanen giver nogle fordele i den retning.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
280 km er langt, men omstændighederne med generelt noget fladere(og ikke mindst mindre kuperet) terræn under køligere himmelstrøg vil "reducere" på den konto. Forudser at det kan blive lidt som en klassiker a la Paris-Tours.

Så ja, man skal ikke have Thor med på slæb, eller Cav på en god dag for den sags skyld.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Gilbert gjorde nu det han skulle synes jeg, ruten og vinden var bare ikke i hans favør. Han var knusende overlegen på stigningerne og skulle selvfølgelig prøve at udnytte det. Han troede nok ikke han kunne slå Hoshovd (og Matti) i en spurt, og det kunne han nok heller ikke.

Matti begik måske en lille fejl ved at gå med i forfølgergruppen, men osse han gjorde det vel for at undgå nordmanden. Godt forsøgt. Og stærkt alligevel at få sølv.

Den danske kørsel i afslutningen har jeg aldrig set bedre fra et dansk hold ved VM nogensinde.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
Gilbert var vel, sammen med Cadel, løbets stærkeste, og jeg er enig med Coppel. Han gjorde alt hvad han skulle og kunne, men vinden på vej ned og mod mål, kostede ham sejren.

280km bliver et problem for mange næste år, også Matti. Bakken der bliver talt om kender jeg ikke, men hvis det pisker ned hele dagen, så tror jeg næppe det bliver nemmere at køre 280km i kulde, fremfor i bagende hede.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Annonce