Snak

Mere indhold efter annoncen
Contadors forklaring er (selvfølgelig) helt hen i vejret.

http://ekstrabladet.dk/s…1424606.ece

3 mnds karantæne vil være rimeligt underligt, når nu hovedreglen er de 2 år...
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Glæder mig også som et lille barn til næste års VM..

Skal i den grad op at kigge, når løbet køres.
Tror det bliver et særdeles hårdt løb, hvor både blæsten og temperaturerne kan spille ind. Så det kan vel komme til at minde meget nogle af forårsklassikerne, hvor vel også favoritterne bliver gengangere.

Bliver spændende at se om de større sprintere kan sidde med og det hele ender i en massespurt.
Der bliver kørt sindsygt stærkt i Paris - Tours lige nu. Omkring 46 i snit so far, og der mangler kun 15K. Afslutningen er altid fed i det løb.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Satans. Er lige kommet hjem, og der er reklamer indtil 16.25 på Sputnik streaming, så hvad er status Il_Pref? Ingen lykkeriddere ude eller mandefald?
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Den er på Eurosport også.

Der har ligget et udbrud ude i al den tid jeg har set, men de er så småt ved at være kørt ind. Lige nu er det vist kun Lequatre fra Radioshack, der ligger ude.

9K ind, og han har godt 25sek.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jep, ser den lige umiddelbart på noget belgisk TV dog. Men føj nogle smalle veje på den nedkørsel over fulde drøn. Der må næsten komme angreb fra spids.

Men tak.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Nej nej, og så er TV2 selvfølgelig helt tilbage på 25km, hvor Klostergaard tilsyneladende har været med helt fremme. Det bliver belgisk.

Store Lequarte ser virkelg stærk ud, men det kan ikke holde med de sprinternavne bagved.

Og dog. 18 sekunder endnu.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
What, Oscar Frere foran Hondo?!
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Synd at Lequatre blev kørt ind. Det var ellers et flot ryk, og godt kørt.

Og så fik Freire lige reddet sin ellers miserable sæson.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Nå Freire vandt

Gilbert havde nok ikke benene, ellers havde han nok prøvet noget mere ved 4 km
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Annonce