Øh, du har ikke lagt mærke til Voigt så? Chris Anker?
Sidestiller du Chris Ankers præstation sidste år, med det Navarro leverede? Nok har jeg nationalfølelser, men der var jo klasseforskel.
Voigt er en glimrende fighter, og har altid været det, men modsat Navarro kørte han jo også vanen tro sin egen chance et par gange eller mere på de fladere/mindre kuperede etaper, og har sågar været brugt rent taktisk med en gul trøje på sig.
Det er skam ikke noget hø, blot realitet. Et meget rammende billede ville være en Navarro i cølibat, for det er 100% fokus. Anker taler fx om bjergtrøjefokus, og Voigt om etapesejre. Navarro taler om, nå ja, Contador.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly