Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Men det hele bunder jo selvfølgelig i, at Alberto får lov først og fremmest..

Håber du, han bliver dømt?
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Nej, for pokker. Håber, han renses og sætter alt og alle på plads op ad Galibier x 2.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Laurent Didiers effekt på en 23kms holdkørsel er sgu nok til at overse.

Og så kunne jeg godt tænke mig at høre hvor meget offervilje og dedikation giver i niveauændring - Bare sådan i procent, og ca.

Forudsat Contador er tilgængelig til TdF(hvilket jeg efterhånden tvivler på), så får Porte lov at køre sin egen chance i Giroen. Men mon ikke han også er at finde på holdkortet til Touren.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
moderator
Contador bliver forhåbentlig dømt, selv om han er fra Spanien. Kører han videre vil han være plettet ud over alle grænser.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Efterhånden kunne man vel forestille sig at sagen fik den udgang, at han fik 1 års karantæne(med tilbagevirkende kraft), og var tilbage til at kunne køre Vueltaen i år.

Det er trods alt Spanien vi har med at gøre.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er jo netop det, jeg mener. Der kan IKKE sættes procenter på offervilje, og måden hvorpå Navarro nærmest kemikaze-agtig tilsidesatte sig selv, var jo helt enestående. har i al fald ikke set samme dedikation på det danske hold, nogensinde. Dér mener jeg derimod, det luxembourgske hold har for mange "modstridende" interesser internt, og måske er for individuelle.

Porte får nemlig lov at køre Giroen, men tvivler efterhånden også på Contador, så ser store chancer for Porte på holdet tilmed. Tror dog ikke på, at han vil være toneangivende som sagt, men med henblik på team-TT er han sikkert meget fin.

Hvornår skulle der falde dom over Contador?
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Øh, du har ikke lagt mærke til Voigt så? Chris Anker?

Det er sgu en omgang hø du er ude i med Navarro lige nu.

Contadors dom kan falde sådan ca. fra dette sekund, og dommedag.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Øh, du har ikke lagt mærke til Voigt så? Chris Anker?

Sidestiller du Chris Ankers præstation sidste år, med det Navarro leverede? Nok har jeg nationalfølelser, men der var jo klasseforskel.

Voigt er en glimrende fighter, og har altid været det, men modsat Navarro kørte han jo også vanen tro sin egen chance et par gange eller mere på de fladere/mindre kuperede etaper, og har sågar været brugt rent taktisk med en gul trøje på sig.

Det er skam ikke noget hø, blot realitet. Et meget rammende billede ville være en Navarro i cølibat, for det er 100% fokus. Anker taler fx om bjergtrøjefokus, og Voigt om etapesejre. Navarro taler om, nå ja, Contador.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Nej, jeg sidestiller deres generelle offervilje.

Hvis man ikke mener Voigt har ofret sig i sin tid på Saxo Bank(og det på niveau med det vi så Navarro gøre 2 eller 3(!!!)gange i sidste års Tour), så er der da noget helt galt med forståelsen. Så kan du kalde det realitet nok så meget du vil.

Chris Anker taler om bjergtrøje, forudsat Contador ikke kommer tilbage. Nøjagtigt som Porte taler om etapesejre i Touren, hvis Contador ikke kommer tilbage.

Hvor taler Voigt i øvrigt om etapesejre? Og hvor taler Navarro om Contador?

Du har set Navarro levere et stykke solidt hjælperytterarbejde i Tdf 2010, og straks taler du om cølibat - Typisk bombastisk retorik.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
moderator
Vel blot typiske FF-vrøvlerier.

En omgang historieløst gylle.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce