Nej, jeg sidestiller deres generelle offervilje.
Men vi er enige om at Voigt har haft andre fokuser, som har tærret på kræfterne?
Hvis man ikke mener Voigt har ofret sig i sin tid på Saxo Bank(og det på niveau med det vi så Navarro gøre 2 eller 3(!!!)gange i sidste års Tour), så er der da noget helt galt med forståelsen. Så kan du kalde det realitet nok så meget du vil.
Du rammer jo ved siden af pointen. De få gange, Navarro er set i ofringsrollen(iøvrigt mere end 2 eller 3!!! gange) har jo været hvor det virkelig gælder, nemlig store bjergetaper. Hvorfor bruge unødige kræfter på at trække under transportetaper fx, når nu man kan lave arbejdsdeling på et hold. En Vaitkus eller Gusev i sin tid var jo virkelig dygtige her, så forstår ikke din præmis. Der er altså forskel på offervilje, og så specialiseret, effektiv offervilje. Der var Voigt mere en lappeløsning, som på ingen måde var underlagt kun at peake i bjergene. For han var stærk i bjergene, hvilket vi så i samlede sejr i Tyskland Rundt. I dag er hans rolle mere symbolsk.
Chris Anker taler om bjergtrøje, forudsat Contador ikke kommer tilbage. Nøjagtigt som Porte taler om etapesejre i Touren, hvis Contador ikke kommer tilbage.
Allerede inden Contador var offentliggjort til Riis Cycling, var han jo ude at lufte tanken? Og det ved du sikkert. Finder jeg et link, skal jeg nok poste det.
Hvor taler Voigt i øvrigt om etapesejre? Og hvor taler Navarro om Contador?
Har han sikekrt jo mange gange, men det var jo i overført betydning. Det ses i hans aggressive og ofte håbløst naive(hvilket dog er nødvendigt for en type som ham, der ikke er naturlig finsher i et opløb) måde at køre på. Det er i al fakd IKKE 100% fokus, og det siger hans gule trøje i sin tid alt om. Han var jo på ingen måde farlig samlet.
Du har set Navarro levere et stykke solidt hjælperytterarbejde i Tdf 2010, og straks taler du om cølibat - Typisk bombastisk retorik.
Ja, udover en flot solosejr i Dauphine, var det vist. Nu ser vi.
Men vi er enige om at Voigt har haft andre fokuser, som har tærret på kræfterne?
Hvis man ikke mener Voigt har ofret sig i sin tid på Saxo Bank(og det på niveau med det vi så Navarro gøre 2 eller 3(!!!)gange i sidste års Tour), så er der da noget helt galt med forståelsen. Så kan du kalde det realitet nok så meget du vil.
Du rammer jo ved siden af pointen. De få gange, Navarro er set i ofringsrollen(iøvrigt mere end 2 eller 3!!! gange) har jo været hvor det virkelig gælder, nemlig store bjergetaper. Hvorfor bruge unødige kræfter på at trække under transportetaper fx, når nu man kan lave arbejdsdeling på et hold. En Vaitkus eller Gusev i sin tid var jo virkelig dygtige her, så forstår ikke din præmis. Der er altså forskel på offervilje, og så specialiseret, effektiv offervilje. Der var Voigt mere en lappeløsning, som på ingen måde var underlagt kun at peake i bjergene. For han var stærk i bjergene, hvilket vi så i samlede sejr i Tyskland Rundt. I dag er hans rolle mere symbolsk.
Chris Anker taler om bjergtrøje, forudsat Contador ikke kommer tilbage. Nøjagtigt som Porte taler om etapesejre i Touren, hvis Contador ikke kommer tilbage.
Allerede inden Contador var offentliggjort til Riis Cycling, var han jo ude at lufte tanken? Og det ved du sikkert. Finder jeg et link, skal jeg nok poste det.
Hvor taler Voigt i øvrigt om etapesejre? Og hvor taler Navarro om Contador?
Har han sikekrt jo mange gange, men det var jo i overført betydning. Det ses i hans aggressive og ofte håbløst naive(hvilket dog er nødvendigt for en type som ham, der ikke er naturlig finsher i et opløb) måde at køre på. Det er i al fakd IKKE 100% fokus, og det siger hans gule trøje i sin tid alt om. Han var jo på ingen måde farlig samlet.
Du har set Navarro levere et stykke solidt hjælperytterarbejde i Tdf 2010, og straks taler du om cølibat - Typisk bombastisk retorik.
Ja, udover en flot solosejr i Dauphine, var det vist. Nu ser vi.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly