Snak

Mere indhold efter annoncen
Suveræn sejr til par nummer 7 i det københavnske seksdagesløb for tredje år i træk. Jeg ser virkelig frem til at se Alex på landevejen i foråret.
kvantitet kvalitet>kvalitet.
Superfjolset Riccardo Ricco er røget på hospitalet i Italien med nyreproblemer.

Her skulle idioten, foran en læge og sin forlovede, have indrømmet en blodtransfusion, fordi han var nervøs efter at have opbevaret blodet i et køleskab i 25 dage.

Og her gik man og troede at Ricco ikke gad være sammen med Rossi efter hun blev snuppet for CERA for et års tid siden.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
http://www.feltet.dk/nyh…_forsinket/

Modviljen mod MR og Christina Watches er patetisk.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Nej, nej, nej, nej, nej, nej....Ricco!

Ricco var min yndlingsrytter.

Denne her er godt nok vanskelig at komme tilbage fra.

Jeg var ellers lige så glad for, at Di Luca var tilbage, men Riccos stunt mere end nulstiller regnestykket.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Vanskeligt at komme tilbage fra, er vist en underdrivelse af dimensioner.

Hvis Ricco har indrømmet, som italienske medier meldte allerede i går, så er han færdig i cykelsporten.
Hans kontrakt med Vacansoleil bliver rykket i tusindvis af stykker, og det kunne vel godt ende med udelukkelse på livstid også.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det giver så vidt jeg ved 5-års karantæne ved 2. forseelse i Italien (Lorenzo Bernucci seneste eksempel). Ricco er vel midt i 20´erne, så reelt kan han vel godt komme tilbage, omend det har lange udsigter...
Silkeborg IF
Ricco er 27(28 i september), og selvfølgelig kan han vende tilbage i en alder af 32.

Men efter dobbelt dopingdom har det forhåbentligt lange, lange udsigter. Hvis han da ikke bare pakker sammen.

Og nu skal han selvfølgelig lige dømmes først.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
moderator
Nå, troede du vendte tilbage med det lovede svar.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Absurd udvikling den historie har taget. Alligevel er det ikke overraskende, spaniernes evige tillid til deres topatleter taget i betragtning...
Annonce