Absurd er et passende ord.
Manden er blevet knaldet for doping.
Men går tilsyneladende fri pga. en "bøf" undskyldning(Hvad med Whiskeysjusser, ondsindet død tvillingebror osv)...
Det lugter langt væk af "Spanien".
Og jeg undrer mig meget over hele handlingsforløbet.
Manden er blevet knaldet for doping.
Men går tilsyneladende fri pga. en "bøf" undskyldning(Hvad med Whiskeysjusser, ondsindet død tvillingebror osv)...
Det lugter langt væk af "Spanien".
Og jeg undrer mig meget over hele handlingsforløbet.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??