Det er vist i øvrigt alment kendt i cykelfeltet at Ricco har dopet sig siden ungdomsårene, så der er nok også grænser for det svins talent.
Contador ser ud til at starte i Algarve i morgen, og samtidig har UCI eftersigende begået en fodfejl i sagen - Man skulle have sendt papirer til den spanske domstol, og kopier af disse har man ikke fået sendt til Contadors lejr, og derfor vil spaniakkerne vist have ham frikendt efter den spanske forfatning. Det virker helt absurd, hvis det er sandt.
Hvis han som forventet bliver frikendt senere i dag, så kan han køre mens CAS behandler en eventuel anke fra UCI, som typisk tager en god sæson. Det ville være grotesk, og uholdbart i en grad man sjældent har set før. Vel egentligt kun med Valverde.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.