Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Ja, Piepoli var retfærdigvis også en medvirkende faktor.

http://www.guardian.co.u…ce.cycling3
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Hvad er dine forudsætninger for at sige det?

Snak på klinikken (cyclingnews dopingforum)
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
Armstrong trækker sig tilbage 2.0

http://www.latimes.com/s…es-20110216,0,5502819.story
http://www.feltet.dk/nyh…en_gik_ned/

Contador gennemførte sit første officielle etapeløb, Volta ao Algarve. Efter en flot kongeetape, gik han dog noget ned under dagens enkeltstart, hvor fantomet, Martin, satte al modstand til side.

Tejay van Garderen virker virkelig spændende som etapeløbsrytter. Ham kommer vi til at se meget mere til allerede under årets TdF, håber jeg.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
moderator
Har du snart svar på spørgsmålene til dig?

Det var noget med Vaitkus, Cancellara etc.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
http://politiken.dk/deba…anrepublik/

Blog af Leth om Contador cirkusset.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Kan kun give ham ret. Det er grotesk at spanske sportsudøvere går fri, når andre bliver udelukket nærmest på livstid for mindre (MR).

Sjovt at han nævner Fuentes-sagen som pludselig blev fuldstændig dysset ned. Har hele tiden haft en mistanke om at Madrid og Barca havde spillere indblandet i denne sag. Mon ikke tennis-spilleren er Nadal.
14.179 tests af spansk oksekød i 2010 og nul var positive for clenbuterol. Det er alligevel ret uheldigt, at det lige var Contador, der fik den dårlige bøf.

http://road.cc/content/n…n-study-but
En fisselatte, tak.
Det virker meget mystisk, Faberge.

Skriver du, at Contador lyver?

Eller at han er verdens mest uheldige mand?


Måske man skulle tage og se på alle de andre "OK" undskyldninger som der kommet gennem tiden. De må også holde vand nu.

Særligt Floyd Landis og superwhiskeyen...
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Det kunne da ikke falde mig ind at påstå at Contador lyver. Han er jo frikendt af det spanske cykelforbund, så han må bare have været uheldig.

Men jeg synes da at Floyd Landis, Michael Rasmussen, Tyler Hamilton, Riccardo Ricco og andre skulle se at blive spanske statsborgere, få en spansk licens og lade det spanske cykelforbund genoptage deres sager.
En fisselatte, tak.
Annonce