Nu vi snakker pil, er det så ikke lige at stramme den?
Den sætning forstår jeg intet af. Hvad er det i forhold til pil, der er at stramme den omkring Pozzato?
Bevares, Pozzato har gode placeringer her og der, men det er almen kendt at han igen og igen ikke forløser potentialet, og at han ikke placerer sig korrekt. Hvis du tænker tilbage på VM, har du seneste eksempel.
Jeg er næppe ene om at mene, at han burde vinde en del mere, end det han har gjort. Hvis jeg havde kaldt ham "den evige 2´er", så havde du vel også skabt dig.
Og misforstå mig nu ikke - Jeg elsker Pozzato.
Selvom han selvfølgelig ikke er en ligeså stor klasserytter som eksempelvis Tomas Vaitkus.
Edit. Min Vaitkus-kommentar er ikke nær så morsom nu, når repos kom mig i forkøbet.